اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجتمع فرهنگی ورزشی شرکت گاز زنجان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: مجتمع فرهنگی ورزشی شرکت گاز استان زنجان با هدف ارائه خدمات فرهنگی- ورزشی به کارکنان و خانواده‌های این شرکت افتتاح شد.

مجتمع فرهنگی ورزشی شرکت گاز زنجان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مجتمع فرهنگی ورزشی شرکت گاز استان زنجان ظهر امروز با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد ریال افتتاح شد.

در مراسم افتتاح این مجتمع مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان گفت: این مجتمع در راستای فراهم‌کردن فضای ورزشی مناسب برای کارکنان و خانواده‌های آنها، بالا بردن قوای جسمانی کارکنان و حفظ سلامتی و نشاط بیش از پیش آنان در مساحتی بالغ بر 11 هزار و 785 مترمربع احداث شده است.

سعید عسگریان با اعلام اینکه امروز شاهد افتتاح فاز نخست این مجتمع فرهنگی ـ ورزشی هستیم، ابراز داشت: فاز نخست شامل یک سوله ورزشی دو طبقه با استخر ورزشی در طبقه زیرین و یک سالن چند منظوره فوتبال، بسکتبال، والیبال و هندبال در طبقه فوقانی است.

وی در ادامه، وجود رختکن بازیکنان و داوران، اتاق کمک‌های اولیه و وجود دو انبار و سکوی تماشاچیان در ابعاد پنج در 40 متر را از دیگر امکانات موجود در فاز نخست این سالن چند منظوره عنوان کرد.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه فاز دوم مجتمع فرهنگی – ورزشی شرکت گاز استان زنجان نیز در هفت طبقه شامل سالن بیلیارد، سالن بازی‌های فکری و سرگرمی، شطرنج و بازی‌های کامپیوتری، سالن اسکواش و تنیس روی میز، جکوزی، سونای بخار، دوش، سونای خشک ساخته می‌شود، افزود: سوئیت، رستوران، مدیریت لابی، رختشویخانه، سردخانه، انبار مواد غذایی و انبار استراحت کارکنان از دیگر امکانات موجود در فاز دوم این مجتمع ورزشی است.

وی با بیان اینکه در ضلع شرقی سوله استخر – سالن چند منظوره، دو سوله از پیش ساخته شده با کاربری سالن بدنسازی و سالن بدمینتون وجود دارد، تصریح کرد: مکان‌های ورزشی این مجتمع در مساحتی بالغ بر 5 هزار و 767 متر مربع، مکان‌های فرهنگی در 2 هزار و 280 متر مربع و مکان‌های اقامتی در 3 هزار و 738 متر مربع ساخته می‌شود.

عسگریان کسب مقام نخست لیگ برتر باشگاه‌های کشور در رشته کاراته، کسب مدال طلای المپیاد وزارت نفت در رشته شنا، کسب مقام چهارم سوپر لیگ باشگاه‌های کشور در دوچرخه سواری، کسب سه مدال طلا، دو نقره و دو برنز در مسابقات المپیاد شرکت ملی گاز ایران، کسب مقام نخست مسابقات کاپ جهانی فرانسه در رشته کاراته را از جمله افتخارات کسب شده توسط کارکنان و فرزندان کارکنان شرکت گاز استان زنجان عنوان کرد.

وی افزود: کسب مقام نخست و دو مقام دومی مسابقات کارکنان دولت همزمان با دهه فجر در رشته دارت، تیر اندازی و آمادگی جسمانی و برگزاری لیگ فوتسال با حضور 200 نفر از کارکنان این شرکت از دیگر افتخارات ورزشی شرکت گاز استان زنجان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در این مراسم مجتمع فرهنگی – ورزشی شرکت گاز استان زنجان را به عنوان یکی از پروژه‌های مهم ورزشی در سطح استان معرفی کرد و گفت: احداث چنین مجتمع‌های مجهز، زمینه حضور پر شور ورزشکاران و ترویج بیش از پیش فرهنگ ورزش را فراهم می‌کند.

ایرج رحمانی از برادران روحانی که مقام قهرمانی جهان در رشته کاراته را کسب کرده‌اند به عنوان افتخار ورزش ملی و بین‌المللی استان یاد کرد و اظهار داشت: وجود چنین سرمایه‌های ارزشمندی مایه افتخار استان است.

وی در پایان از مدیران و مسئولان شرکت گاز استان زنجان که در گسترش و انجام فعالیت‌های ورزشی نقش بسزایی ایفا می‌کنند، قدردانی کرد.

گفتنی است، در پایان این مراسم از منتخبین شورای امر به معروف و نهی ازمنکر در بحث حجاب و عفاف، برگزیدگان مرحله مقدماتی مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه، برندگان مسابقه تجلی نماز در سیره امام حسین(ع) و فعالان شورای اقامه نماز با اهدای لوح و جوایزی تقدیر شد.

انتهای پیام/‌ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول