اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دنبال تغییرات جوی در اردبیل

تگرگ در اردبیل بارید‌ هوا خنک‌تر شد

خبرگزاری فارس: به دنبال تغییرات جوی در چند روز گذشته در نقاط مختلف استان اردبیل عصر امروز بارش تگرگ و تند باران به هوای اردبیل خنک‌های بهاری بخشید.

تگرگ در اردبیل بارید‌ هوا خنک‌تر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عصر امروز و به دنبال تغییر ناگهانی هوا و شرایط جوی در شهر اردبیل و برخی از نقاط استان بارش تگرگ مردم را غافلگیر کرد به طوری که در کمتر از 10 دقیقه بارش مستمر تگرگ و باران در خیابان‌ها و معابر شهر اردبیل سیلاب به راه انداخت و در تردد روزانه مردم مشکلاتی را به وجود آورد.

این بارش عصرگاهی که علاوه بر شهر اردبیل در مشگین‌شهر و برخی از شهرهای جنوبی استان اردبیل نیز رخ داد مردم را غافلگیر کرد به طوری که به باغات شهرستان مشگین‌شهر خساراتی وارد کرد.

این بارش تگرگ در حالی رخ می‌دهد که برخی از محصولات باغی مشگین‌شهر در حال ثمردهی حقیقی هستند که این بارش‌های مقطعی برخی تنش‌های موردی را نیز به وجود آورده است.

خبرهای رسیده از شهرستان خلخال و کوثر نیز حکایت از بارش تگرگ در منطقه کوثر و خلخال دارد که به دنبال این بارش به برخی از کشتزارها و باغات این شهرستان نیز خساراتی وارد شده است.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان بارش‌های بهاری در فصل خردادماه نیز گاه‌گاه ادامه می‌یابد و پیش‌بینی می‌شود این بارش‌های مقطعی در برخی از روزها با شدت و ضعفی همراه باشد.

به دنبال بارش تند باران در شهر هیر نهرها و دریاچه‌های فصلی این شهر پر از آب شده است به طوری که سنگینی آن سیلاب به راه انداخته و مشکلاتی را متوجه اهالی کرده است.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول