اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری بوشهر خبر داد

حوزه هنری بوشهر در بین برترین‌های جشنواره تولیدات هنری کشور

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری بوشهر گفت: با درخشش هنرمندان بوشهر این حوزه موفق شد در بین برترین‌های حوزه هنری کشور در جشنواره تولیدات آثار هنری مراکز استان‌ها قرار گیرد.

حوزه هنری بوشهر در بین برترین‌های جشنواره تولیدات هنری کشور

سیدحسین سیدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: حوزه هنری استان بوشهر با کسب مقام‌هایی در بخش‌های مختلف سومین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری توانست جزو حوزه‌های هنری برتر کشور در این جشنواره قرار گیرد.

وی افزود: در بخش فیلم این جشنواره، شش فیلم از حوزه هنری بوشهر در بخش مسابقه حضور داشت که توانست با کسب دو مقام سومی و یک مقام اولی عنوان موفق‌ترین واحد هنری حوزه هنری استان بوشهر و کشور را به خود اختصاص دهد.

رئیس حوزه هنری بوشهر تصریح کرد: لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جایزه نقدی بهترین فیلم داستانی به فیلم داستانی «ماجرای آن روز » به کارگردانی داریوش غذبانی رسید.

سیدزاده گفت: در همین بخش فیلم «قرمز، مارمولک،‌ آقا و خانم اسمیت» به کارگردانی حسن خمسه توانست لوح تقدیر و جایزه نقدی مقام سوم را به خود اختصاص دهد و فیلم مستند «همنوا با زینب» به کارگردانی عبدالرسول آذرشب موفق به کسب لوح تقدیر و جایزه نقدی رتبه سوم در بخش مستند شد.

وی ادامه داد: در رشته نمایش این جشنواره تعزیه کاروان شهادت به کارگردانی حسن فخاری حائز رتبه دوم شد و نمایش صحنه‌ای نوف کاری از روح‌الله خدامی به مقام سوم دست یافت.

رئیس حوزه هنری بوشهر بیان کرد: در بخش ادبیات پایداری سید قاسم یاحسینی با اثر پرواز روی خاک توانست لوح تقدیر و جایزه نقدی مقام دوم این بخش از جشنواره را از آن خود کند و در رشته هنرهای تجسمی مهدی مظلوم‌زاده در بخش نگارگری موفق به دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی مقام دوم شد.

وی گفت: در این جشنواره از سیدقاسم یاحسینی به عنوان هنرمند پیشکسوت استان بوشهر تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول