اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سوم خرداد

خادمان کاروان‌های راهیان‌نور زنجان تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های زنجان گفت: همزمان با سوم خرداد، خادمان کاروان‌های راهیان‌نور زنجان تجلیل می‌شوند.

خادمان کاروان‌های راهیان‌نور زنجان تجلیل می‌شوند

عباس بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر برنامه‌های مختلفی را در دانشگاه‌های مختلف برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه همایش سوم خرداد همزمان با سوم خرداد در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود، افزود:‌ این همایش با حضور دو تن از نمایندگان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان از حضور خان‌محمدی نماینده مردم ابهر و خرم‌دره  و محمد اسماعیلی به عنوان نماینده منتخب مردم زنجان و طارم خبر داد و افزود: این برنامه با هدف گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در دانشگاه ابهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه تجلیل از خادمان راهیان نور از دیگر برنامه‌های سوم خرداد است، خاطرنشان کرد: این برنامه با حضور سردار کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان برگزار می‌شود.

بابایی از برگزاری نمایشگاه‌های مختلف همزمان با سوم خرداد در دانشگاه‌های استان خبر داد و خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، فرهنگی و اجتماعی از دیگر برنامه‌های این روز است.

وی بر ضرورت توجه به آشنایی دانشجویان با فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: انتشار عطر و بوی ایثار و شهادت در فضای معنوی دانشگاه‌ها از اهداف رئیس ناحیه بسیج دانشجویی محسوب می‌شود.

وی از برگزاری یادواره‌های شهدا در زنجان خبر داد و گفت:‌ این یادواره‌ها در مناسبت‌های مختلف در استان زنجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول