اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان خبر داد

حمایت 7000 یتیم توسط خیرین در کردستان

خبرگزاری فارس: معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام‌خمینی(ره) کردستان خبر داد: در حال حاضر بیش از 7 هزار یتیم زیرپوشش کمیته امداد استان قرار دارند که توسط 13 هزار حامی حمایت می‌شوند

حمایت 7000 یتیم توسط خیرین در کردستان

هیوا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: این خیر مریوانی تقبل کرده است ماهیانه 50 هزار تومان را به حساب هر کدام از این ایتام واریز کند.

به گفته وی، مشارکت در برنامه‌های دیگر همچون مخارج تحصیلات دانشگاهی، تهیه جهیزیه و غیره نیز از دیگر حمایت‌های حامیان است که بستگی به توان مالی و علاقه قلبی انجام می‌گیرد.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 7 هزار یتیم زیرپوشش کمیته امداد استان قرار دارند که توسط 13 هزار حامی حمایت می‌شوند.

رحیمی در ادامه از  احداث مسجد کوثر کامیاران با حمایت هفت خیر تهرانی خبر داد و افزود: کلنگ احداث این مسجد با حضور جمعی از مسئولین کشوری و استانی به زمینه زده شده و عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

به گفته وی این مسجد در زیربنایی به مساحت یک‌هزار متر‌مربع که توسط مردم خیر کامیاران اهدا شده در شهرک بعثت این شهرستان احداث می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام‌خمینی(ره) کردستان تصریح کرد: این هفت خیر تهرانی در مرحله نخست برای ساخت این مسجد به نیت 14 معصوم 14 میلیون تومان و به نیت حضرت ابوالفضل نیز یک میلیون برای ساخت این مسجد اهدا کرده‌اند.

رحیمی در پایان از توسعه و مرمت حسینیه و مسجد شهرک امام‌خمینی(ره) شهرستان کامیاران نیز با حمایت این خیرین تهرانی و اهالی این منطقه خبر داد.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول