اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سازمان بازنشستگی استان اصفهان:

افزایش حقوق بازنشستگان باید متناسب با نرخ تورم باشد

خبرگزاری فارس: مدیر سازمان بازنشستگی استان اصفهان گفت: حقوق بازنشستگان باید متناسب با نرخ تورم افزایش پیدا کند و بودجه اختصاصی برای خدمات رفاهی و بهداشت و درمان آنان در نظر گرفته شود.

افزایش حقوق بازنشستگان باید متناسب با نرخ تورم باشد

شهروز عبادی در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با مشکلات بازنشستگان اظهار داشت: مشکلات بازنشستگان، کمی حقوق، مسائل بهداشتی و درمانی و خدمات رفاهی است.

وی در ادامه افزود: بیمه‌های خدمات درمانی و تکمیلی تمام هزینه‌های درمان را پرداخت نمی‌کنند.

مدیر سازمان بازنشستگی استان اصفهان در مورد مسائل رفاهی بازنشستگان بیان داشت: باید برای بازنشستگان بودجه رفاهی در نظر گرفته شود و مسئولان باید در زمینه حقوق بازنشستگان، بهداشت و درمان و خدمات رفاهی آنان اقدامات مناسبی انجام دهند.

وی با بیان اینکه حقوق بازنشستگان باید متناسب با نرخ تورم افزایش پیدا کند، تاکید کرد: باید بودجه اختصاصی در اختیار دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رفاهی و بهداشت و درمان بازنشستگان گذاشته شود.

وی در ارتباط با پرداخت معوقه‌ها بازنشستگان تصریح کرد: با توجه به مصوبه هیئت وزیران سال 1387، برای پرداخت معوقات بازنشستگان سهام در نظر گرفته شد.

عبادی با اشاره به اینکه 56 هزار بازنشسته در استان اصفهان مشمول پرداخت معوقه‌ها هستند، اضافه کرد: هفت درصد بازنشستگان کشور، در استان اصفهان هستند و 70 درصد معوقه‌های بازنشستگان متعلق به آموزش‌و‌پرورش است.  

وی در پایان اظهار داشت: در شهرستان‌ها، نمایندگی سازمان بازنشستگی وجود ندارد و چارت سازمانی اجازه داشتن این نمایندگی‌ها را نمی‌دهد و دولت تصمیم به کاهش بار مالی خود دارد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول