اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی در جیرفت

گفتمان‌های دینی ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت گفت: گفتمان‌های دینی ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت برگزار می‌شود.

گفتمان‌های دینی ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حجت‌الاسلام فرزاد احمدیوسفی بعد از ظهر امروز در نخستین نشست ستاد بزرگداشت بیست و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی در جمع مسئولان شهرستان جیرفت با اشاره به برنامه‌های ویژه 14 و 15 خرداد ماه اظهار داشت: تمام مساجد شهرستان در این ایام برنامه‌های خاصی در شأن و جایگاه امام راحل برگزار می‌کنند.

وی افزود: روحانیت نیز برنامه‌هایی را برای آگاه‌سازی مردم در زمینه رویدادهای 15 خرداد ماه و رسالت و فعالیت‌های امام راحل در نظر دارند.

احمدیوسفی شبی در محضر قرآن را یکی دیگر از برنامه‌های این ایام ذکر و تصریح کرد: گفتمان‌های دینی ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان نیز توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هیئت‌های مذهبی در سطح شهرستان نیز برنامه‌های خاص خود را دارند، ابراز داشت: سیاه‌پوش کردن تکایا و مساجد، ارسال پیامک رحلت امام راحل و قیام 15 خرداد ماه و مراسم ویژه شهدای گمنام از جمله برنامه‌های دیگر این اداره است.

احمدیوسفی عنوان کرد: برای آیین معنوی اعتکاف نیز در سطح شهرستان برنامه‌‌ریزی لازم انجام گرفته است.

معاون برنامه‌‌ریزی فرماندار جیرفت نیز در این جلسه اظهار داشت: سوم خرداد ماه صبحگاه مشترک در محل سپاه ناحیه جیرفت برگزار و پس از آن نیز مراسم رژه موتوری توسط نیروهای بسیج و سپاه انجام می‌شود.

محمود معناصری بیان داشت: مراسم گرامیداشت این روز ساعت 10 صبح در محل مسجد جامع شهر جیرفت با حضور مسئولان و مردم برگزار می‌شود.

امان‌الله مختاری شهردار جیرفت نیز اظهار داشت: پاسداشت خرداد ماه برای ملت شریف ایران به ویژه مردم بصیر و با فرهنگ این شهرستان به مثابه بزرگداشت تمام ایام‌الله‌ است که در مکتب اسلام از اهمیت والایی برخوردار است.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول