اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین بسیج کارگری سیستان‌وبلوچستان:

حماسه سوم خرداد به یاد ماندنی‌ترین دوران انقلاب در تاریخ معاصر است

خبرگزاری فارس: جانشین بسیج کارگری سیستان‌وبلوچستان گفت: حماسه سوم خرداد، شیرین‌ترین و به یاد ماندنی‌ترین دوران انقلاب اسلامی در تاریخ معاصر ایران اسلامی است.

حماسه سوم خرداد به یاد ماندنی‌ترین دوران انقلاب در تاریخ معاصر است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، موسی جهانتیغ ظهر امروز در مراسم برنامه‌ریزی پیرامون اجرای برنامه‌های سالروز پیروزمندانه فتح خرمشهر اظهار داشت: در سوم خرداد سال 61، کام ملت شریف ایران با پیروزی رزمندگان اسلام شیرین شد و عطر لاله‌های خوشرنگ آزادی خرمشهر در فضای کشور اسلامی پیچید.

وی افزود: اینک در آستانه سی‌امین سالگرد بزرگداشت آزادی خرمشهر اعلام می‌کنیم که خون شهدای هشت سال دفاع مقدس و پایداری، رزمندگان اسلام موجب خیزش‌های حماسی شده که بیداری اسلامی و جنبش‌های ضد سرمایه‌داری از آن جمله هستند.

جانشین بسیج کارگری سیستان‌وبلوچستان بیان داشت: پیشرفت‌های علمی، دفاعی، اقتصادی و خودکفایی‌های پزشکی مرهون فداکاری جوانان دانشمند بسیجی این مرز و بوم بوده است که تحت رهبری و حمایت حضرت امام خامنه‌ای، قله‌های پیشرفت و ترقی را پیموده‌اند و امیدواریم در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی به قله‌های رفیع خودکفایی و عدم وابستگی به بیگانگان دست یابیم.

جهانتیغ ادامه داد: این پیروزی‌ها با توکل به خدا و دین مداری و ولایتمداری و رهنمودهای پیامبر گونه حضرت امام خمینی(ره)، ولایت‌فقیه در فرماندهی جنگ و اداره کشور و وحدت و یکپارچگی سپاه، ارتش، بسیج و پشتیبانی‌های مردمی از آنها از علل اصلی پیروزی قاطع بر متجاوزان بعثی بود که باعث توان و قدرت مضاعف در جمهوری اسلامی شد.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه هم پیروزی‌های ما بر تمامی دشمنان با توکل بر خدا، دین‌مداری و ولایتمداری، علم‌مداری و اطاعت محض از مقام معظم رهبری و وحدت و کار و تلاش و به کارگیری مدیران مکتبی در تمام عرصه‌ها میسر خواهد بود.

جانشین بسیج کارگری سیستان‌وبلوچستان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند:" روز آزادی خرمشهر را به عنوان یک یادبود و افتخار ملی و میهنی باید گرامیداشت" گفت: حماسه فتح خرمشهر و عملیات عظیم بیت‌المقدس در تاریخ این کشور خواهد ماند، هم در آن روزی که این حادثه اتفاق افتاد و هم هر زمان که اینگونه حوادث برای افکار عمومی تشریح شود و توضیح داده شود، وسیله‌ای برای تجدید حیات ملی و آسان راه عزت و عظمت برای ملت می‌شود.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول