اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل خبر داد

اجرای عملیات ساخت سیلوهای فلزی در اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: عملیات ساخت سیلوهای فلزی در اردبیل اجرایی می‌شود.

اجرای عملیات ساخت سیلوهای فلزی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عباس کریمی بعد از ظهر امروز در بازدید از کارخانجات آردسازی و نانوایان سطح استان اردبیل اظهار داشت: عملیات ساخت سیلوهای فلزی که قبل از این در کارخانجات آردسازی مغان، روشن، سبلان، مشگین‌شهر و سامیان به ظرفیت 55 هزار تن عملی شده بود در کارخانه آردسازی نیر هم به ظرفیت 15 هزار تن در حال اجراست.

وی گفت: در صورت احداث، نصب و آماده‌سازی این سیلوها مشکلات ذخیره‌سازی و خرید گندم کشاورزان در منطقه نیر مرتفع و ظرفیت ذخیره‌سازی استاندارد در کارخانجات آردسازی به میزان 70 هزار تن خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل در ادامه از بازدید مستمر کارشناسان شرکت غله استان از کارخانجات آردسازی و نانوایی‌ها خبر داد.

کریمی افزود: این موضوع از مهم‌ترین برنامه‌های شرکت غله و خدمات بازرگانی استان است بر همین اساس کارشناسان آزمایشگاه شرکت غله به طور نامحسوس با برنامه‌ریزی دقیق از کارخانجات آرد سازی بازدید و آموزش های لازم به مسئولان فنی کارخانجات ارائه و موارد فنی و بهداشتی آموزش داده می‌شود.

این مسئول تقویت سیستم‌‌های بوجاری گندم، بهداشت عمومی کارخانه و ماشین‌آلات، فرایند تولید، نظارت انبارهای آرد و اختلاط گندم‌های وارداتی با گندم‌های داخلی، توزین کیسه‌های آرد و لزوم استفاده از ترازوهای دیجیتالی در سالن‌های بسته‌بندی ، آماده‌سازی سیلوهای کارخانجات برای خرید گندم استان در سال زراعی را از جمله اقدامات شرکت غله اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل در پایان اظهار داشت: رعایت استانداردهای ابلاغی برای تولید آرد خبازی توسط کارخانجات و حضور فعال مسئولان فنی در خط تولید به خصوص نظارت بر رطوبت آرد استحصالی و استراحت آرد تولیدی از دیگر اقدامات و کارشناسی‌های انجام شده است.

انتهای پیام/‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول