اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‏زمان با سالروز آزادسازی خرمشهر

ویژه برنامه‏های سوم خرداد در شهرهای دماوند برگزار می‏شود

خبرگزاری فارس: ویژه برنامه‏های سوم خرداد هم‏زمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در شهرهای مختلف دماوند برگزار می‏شود.

ویژه برنامه‏های سوم خرداد در شهرهای دماوند برگزار می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، یکی از این برنامه‏ها، برگزاری مسابقات تیراندازی "تراپ" در کیلان است که رئیس هیئت تیراندازی شهرستان دماوند درباره آن می‏گوید: برگزاری یک دوره مسابقات "تراپ" به مناسبت گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در شهر کیلان برنامه‏ریزی شده است.

علی قاسمی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: این مسابقات به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و به ویژه حماسه‏سازان روز سوم خرداد در آزادسازی خرمشهر برگزار می‏شود.

وی ادامه داد: روز سوم خرداد و نام خونین‏شهر یادآور ایثارگری‏های دلاورمردان و شیر زنانی است که با چند قبضه سلاح سبک در مقابل ارتش تا دندان مسلح بعث با همه وجود ایستادند تا مرزهای این مرز و بوم اسلامی زیر سم اسبان ددمنشان وحشی‏خوی، لگدمال نشود.

قاسمی اضافه کرد: ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس به همه جهان استکبار و ایادی منطقه‏ای این سلطه‏گران نشان داد که مرزهای ایران اسلامی همان عرصه سیمرغی است که جایی برای جولانگاه مگسان در آن وجود ندارد.

رئیس هیئت تیراندازی شهرستان دماوند افزود: از این رو، مجموعه ولایت‏مدار هیئت تیراندازی شهرستان دماوند دوشادوش دیگر آحاد امت اسلامی برای گرامیداشت این روزهای بزرگ اقداماتی را اجرایی ساخته است.

وی با قدردانی از شهردار کیلان خاطرنشان کرد: خوشبختانه شهرداری کیلان در مراجعه اعضای هیئت تیراندازی شهرستان دماوند به قصد رایزنی برای برگزاری مسابقات این رشته در کیلان استقبال خوبی نشان داد.

قاسمی تصریح کرد: در زمینه تسهیل مسیر مقدماتی برگزاری این سری مسابقات اهداف پروازی (تراپ) مسئولانی همچون دبیر فدراسیون تیراندازی و همچنین رئیس هیئت تیراندازی استان تهران نقش به‏سزایی داشتند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول