اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال

11 روستای خراسان‌شمالی‌ برق‌دار می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌شمالی گفت: 11 روستای بیش از 10 خانوار این استان تا پایان امسال از نعمت برق برخوردار می‌شوند.

11 روستای خراسان‌شمالی‌ برق‌دار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌شمالی، عزت‌الله فیاض اظهار داشت: طبق اولویت‌بندی جدید توانیر مبنی بر برق‌دار کردن روستاهای زیر 20 خانوار و بالای 10 خانوار، امسال 11 روستای دارای این مشخصات در استان در فهرست برخورداری از نعمت برق قرار گرفتند.

وی افزود: در همین راستا هفت میلیارد و 570 میلیون ریال برای برق‌دار کردن 11 روستای زیر 20 خانوار و  بیش از 10 خانوار شهرستان‌های مختلف استان که شرط سکونت دائمی خانوارها در آن‌ها وجود دارد، اختصاص یافته است.

فیاض با بیان اینکه این اعتبار از محل اعتبارات شرکت توانیر تخصیص یافته است، یادآور شد: هم‌اکنون عملیات برق‌رسانی سه روستا آغاز شده است و امیدواریم در صورت وجود نقدینگی و بر اساس اولویت تعیین شده، تمام 11 روستای مذکور تا پایان سال برق‌دار شوند.

وی تعداد خانوارهای بهره‌مند در این پروژه را 163 خانوار عنوان کرد و گفت: در راستای اشاعه فرهنگ جایگزینی انرژی‌های نو و پاک، یکی از روستاهای فوق نیز به وسیله نصب سلول‌های خورشیدی برق‌دار می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: اولویت پیشین توانیر مبنی بر برق‌دار کردن روستاهای بالای 20 خانوار کشور، در استان به طور کامل محقق شده است.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول