اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی:

دولت حامی ورزش است/ رفع نیازهای جوانان برنامه اصلی وزارت ورزش و جوانان

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: دولت حامی ورزش است، اما اعتراض‌هایی درباره هزینه‌های هنگفت و کم پرداختن به مسائل فرهنگی در عرصه ورزش وجود دارد.

دولت حامی ورزش است/ رفع نیازهای جوانان برنامه اصلی وزارت ورزش و جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت‌بدنی آذربایجان‌شرقی، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری در دیدار معاون پارلمانی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با وی اظهار کرد: استان در عرصه اقتصادی یکی از قطب‌های مهم کشور است و در بخش کشاورزی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد اما با حضور تیم تراکتورسازی و درخشش آن در مسابقات کشوری، این استان به یکی از قطب‌های مهم ورزشی تبدیل شده است.

وی افزود: ورزش یک تفریح مشروع برای جوانان بوده و وسیله خوبی برای غنی‌سازی و پرکردن اوقات فراغت این قشر است، با بهره‌گیری از ورزش می‌توان از به انحراف کشیده شدن جوانان جلوگیری کرد.

آیت‌الله مجتهدشبستری گفت: دولت حامی ورزش است، اما اعتراض‌هایی نیز در خصوص هزینه‌های هنگفت و کم پرداختن به مسائل فرهنگی در عرصه ورزش وجود دارد.

امام جمعه تبریز ابراز امیدواری کرد، وزارت ورزش و جوانان و مسئولان استانی به منظور برطرف کردن نیازهای اساسی جوانان با هم تعامل و همکاری خوبی داشته باشند.

سید احمد رسولی‌نژاد نیز در این دیدار توجه و رفع نیازهای جوانان را از برنامه اصلی وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد و گفت: برای رفع نیازهای جوانان تلاش خواهیم کرد و در کنار آن جوانان را به‌سوی ورزش که تفریحی سالم است، سوق خواهیم داد.

با حضور سیداحمد رسولی‌نژاد معاون پارلمانی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، مدیرکل جدید ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی با حضور مسئولان وزارتخانه و استان معرفی شد.

در این مراسم که در تالار پتروشیمی تبریز برگزار شد، اکبر اصل محمودی به‌عنوان مدیر‌کل جدید معرفی و از زحمات سیدمحمد شروین‌اسبقیان مدیر‌کل سابق قدردانی شد.

اکبر محمودی هشت سال سابقه معاونت تربیت‌بدنی آذربایجان‌شرقی و 9 سال مدیر کل تربیت‌بدنی استان‌های آذربایجان‌غربی، ایلام و قزوین را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

اسبقیان نیز که مدت 26 ماه سمت مدیر‌ کلی ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی را عهده‌دار بود، با حکم وزیر ورزش به سمت سرپرستی فدراسیون قایقرانی منصوب شد.

در این مراسم اسبقیان گزارشی از عملکرد 26 ماهه خود در اداره کل ورزش و جوانان استان ارائه و توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان و رشد ورزش قهرمانی را بی‌نظیر توصیف کرد.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول