اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه علمیه برادران ملایر:

سوم خرداد نقطه عطفی در تاریخ اسلامی ایران بود

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه‌ علمیه برادران ملایر گفت: سوم خرداد نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران بود.

سوم خرداد نقطه عطفی در تاریخ اسلامی ایران بود

حجت‌الاسلام مجتبی نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر به آزادسازی خرمشهر در روز سوم خرداد سال 61 اشاره کرد و اظهار داشت: به تعبیر امام راحل(ره) خرمشهر را خدا آزاد کرد و این آزادی چیزی ما فوق طبیعت بشری بود که ملتی که جز توکل و ایمان به خدا سلاحی نداشت و از سوی قدرت‌های شرق و غرب حمایت می‌شد پیروز شود.

وی افزود: این واقعه مهم نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است و ملت ایران هرگز این روز بزرگ را فراموش نخواهد کرد.

مدیر حوزه علمیه برادران ملایر افزود: طبق آیات قرآن" هر خیر و شری به شما می‌رسد از ناحیه خود شماست" و پیروزی خرمشهر نیز نتیجه مقاومت و صبوری مردم ایران به ویژه مردم فداکار خرمشهر بود و این شهر متعلق به همه مردم ایران است.

وی ابراز داشت: امروز نیز تهاجم دشمن همچنان ادامه دارد اما نوع تهاجم و جنگ فرق کرده با این تفاوت که دشمنان در هشت سال دفاع مقدس از طریق جنگ نظامی و سلاح سرد ملت ایران را مورد هجوم قرار دادند اما امروز با جنگ نرم اهداف و ارزش‌های ما را نشانه گرفته‌اند و تنها راه مبارزه و مقابله با دشمن توجه به قرآن و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و شهداست.

نجفی افزود: اگر ایمان مردم به ویژه نسل جوان بالا برود عنایات خداوند نیز به ما بیشتر می‌شود و هجمه‌های دشمنان نمی‌تواند در ما اثر بگذارد.

وی ابراز داشت: امروز ملت ایران به ویژه نسل جوان باید بیشتر با آرمان‌ها و ارزش‌ها و روزهای دفاع مقدس آشنا شود که روز سوم خرداد فرصتی برای بیان این ارزش‌ها است.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول