اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته فوتبال‌دستی استان اصفهان خبر داد

برگزاری رقابت‌‌های دو‌جانبه فوتبال‌دستی بین ایران و ترکیه

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته فوتبال‌دستی استان اصفهان گفت: یک رقابت دوجانبه فوتبال‌دستی بین ایران و ترکیه در مرداد‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

برگزاری رقابت‌‌های دو‌جانبه فوتبال‌دستی بین ایران و ترکیه

منصور زیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: تیم فوتبال‌دستی آقایان در مرداد‌ماه راهی کشور ترکیه شده و ورزشکاران ترک نیز برای حضور در رقابت‌های دوستانه عازم ایران می‌شوند.

وی در مورد رقابت‌های لیگ فوتبال‌دستی بیان داشت: به احتمال زیاد رقابت‌های لیگ فوتبال‌دستی از یک ماه و نیم دیگر آغاز می‌شود.

مسئول کمیته فوتبال‌دستی استان اصفهان بیان داشت: از دو هفته دیگر نیز رقابت‌های استانی و داخلی فوتبال‌دستی آغاز به کار کرده و در حال حاضر در انتظار پایان یافتن امتحانات دانش‌آموزان هستیم.

وی با اشاره حضور بانوان رشته فوتبال‌دستی اصفهان در دوره مربیگری و داوری درجه سه این رشته ورزشی، اظهار داشت: این دوره برای نخستین بار در تهران برگزار شد و سهمیه اصفهان نیز دو نفر بود که مرجان و شکیبا زیدی در این دوره شرکت کردند.

زیدی تاکید کرد: دوره مربیگری درجه سه فوتبال‌دستی آقایان نیز در روز پنج‌شنبه و جمعه این هفته در رشت برگزار شده و سهمیه ورزشکاران اصفهانی نیز در این دوره دو نفر است.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول