اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی:

حدادعادل چهره‌ای شناخته شده است/ اصولگرایان در مجلس تصمیم‌گیرنده هستند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: حدادعادل چهره‌ای شناخته شده برای همه نمایندگان و منتخبان ملت است و درباره ریاست مجلس نیز فراکسیون اصولگرایان تصمیم‌گیرنده اصلی هستند.

حدادعادل چهره‌ای شناخته شده است/ اصولگرایان در مجلس تصمیم‌گیرنده هستند

علی‌محمد موسوی‌مبارکه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه در زمان انتخاب رئیس مجلس هشتم یک حالت رقابتی وجود داشته، اما این حالت رقابتی نسبت به این دوره ضعیف‌تر بوده است، اظهار داشت: اما رقابت‌ها برای انتخاب ریاست مجلس نهم از مدتی پیش آغاز شده و رئیس مجلس باید با رئیس فراکسیون اصولگرایان متفاوت باشد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر جایگاه رئیس مجلس فعلی و آقای حدادعادل در میان نمایندگان مجلس و مردم شناخته شده است، اضافه کرد: هر چند از ابتدای فعالیت دوره گذشته مجلس شورای اسلامی آقای لاریجانی با آقای احمدی‌نژاد به صورت مقطعی بر سر موضوعات مختلف با یکدیگر اختلاف‌هایی داشتند و ادامه یافتن این وضعیت فعالیت مجلس را مختل می‌کند.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این وضعیت در دوره مجلس نهم نباید ادامه پیدا کند، تصریح کرد: مجلس باید بر روی فعالیت‌های دولت نظارت کند اما این نظارت‌ها نباید به اختلاف میان رئیس مجلس با رئیس جمهور تبدیل شود که مردم عادی نیز از این اختلاف‌ها با ‌خبر شوند.

وی تاکید کرد: یکی از دلایلی که در مجلس هشتم به رئیس مجلس فعلی رأی داده شده است این بوده که حدادعادل با رئیس جمهور نمی‌سازد و وی به صورت انتقادی فعالیت می‌کند و بنابراین لاریجانی به عنوان رئیس مجلس هشتم انتخاب شده است.

موسوی ادامه داد: با ادامه یافتن این وضعیت در مجلس نهم روند امور جاری کشور و قانون‌گذاری در زمینه‌های مختلف، کند پیش می‌رود.

وی با اشاره به اینکه برخی از افراد به این موضوع اعتقاد دارند که برای ادامه نیافتن این وضعیت باید به حدادعادل برای نشستن بر کرسی ریاست مجلس نهم رأی داده شود، تاکید کرد: فراکسیون اصولگرایان مجلس برای انتخاب ریاست مجلس تصمیم می‌گیرند و در گذشته نیز انتخاب رئیس مجلس با تصمیم این فراکسیون بوده است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول