اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش کوهبنان:

23 دانش‌آموز کوهبنانی حائز رتبه برتر استانی شدند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان گفت: 23 دانش‌آموز کوهبنانی در مسابقات فرهنگی هنری حائز رتبه برتر استانی شدند.

23 دانش‌آموز کوهبنانی حائز رتبه برتر استانی شدند

احمد نیکخواه امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان با اشاره به رقابت‌های فرهنگی هنری دانش‌آموزان اظهار کرد: پس از انجام تبلیغات و ثبت‌نام از دانش‌آموزان علاقمند توسط مربیان و معاونان پرورشی مدرسه‌ها، مسابقات فرهنگی هنری دانش‌آموزان شهرستان کوهبنان در سه مرحله مدرسه، شهرستان و استانی برگزار شد.

وی گفت: در مرحله اول مسابقات در سطح مدرسه‌های شهرستان بیش از 2 هزار نفر ‌از دانش‌آموزان کوهبنانی در مسابقات فرهنگی هنری در رشته‌های احکام، اذان، قرائت‌، حفظ ‌و تفسیر قرآن، نهج‌البلاغه، شعر و داستان، سرود، تئاتر، هنرهای دستی و تجسمی، نماز، کتابخوانی، پرسش مهر، روزنامه دیواری و مطالعه و تحقیق با هم به رقابت پرداختند.

نیکخواه خاطر نشان کرد: در پایان نفرات برتر مرحله مدرسه به معاون پرورشی اداره معرفی و پس از برگزاری مسابقات مرحله شهرستان منتخبان هر رشته به منظور شرکت در مرحله استانی به کارشناس فرهنگی هنری استان معرفی شدند.

وی تصریح کرد: برای دانش‌آموزان مرحله ‌مدرسه و شهرستان نسبت به برگزاری کلاس‌های آموزشی با استفاده از وجود اساتید فن اقدام شد تا دانش‌آموزان منتخب با آمادگی بیشتری در مراحل بعدی مسابقات حضور پیدا کنند.

وی افزود: دانش‌آموزان منتخب هر رشته پس از حضور در مرحله استانی با دانش‌آموزان شهرستان‌ها و مناطق دیگر استان در جیرفت‌، بردسیر و مناطق راین و ماهان‌ به رقابت پرداختند که در نتیجه 23 دانش‌آموز کوهبنانی ‌حائز رتبه‌های برتر استانی‌ به مسابقات مختلف فرهنگی هنری کشوری راه پیدا کردند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان گفت: در روزهای گذشته توسط معاونت پرورشی کوهبنان ‌از برگزیدگان این مسابقات با اهدای جوایز و لوح تقدیر به عمل آمد.

*نایب قهرمانی دانش‌آموزان راین

رئیس اداره آموزش و پرورش راین گفت: دانش‌آموزان راینی در مسابقات طناورز استان کرمان خوش درخشیدند و در دو بخش دختران و پسران نایب قهرمان شدند.

علیرضا غیاث‌الدینی به خبرنگار فارس گفت: در این دوره از مسابقات که با حضور تیم‌های دانش‌آموزی دختر و پسر پایه چهارم دبستان 30 شهر و منطقه استان کرمان به مدت دو روز در محل سالن ورزشی سعادت و 22 بهمن کرمان برگزار شد، تیم‌های دختران و پسران راین نایب قهرمان شدند.

به گزارش فارس، در این دوره از مسابقات تیم‌های رفسنجان و فهرج به ترتیب در بخش دختران و پسران قهرمان شدند.

انتهای پیام/ز10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول