اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ادار‌ه‌کل فرهنگ و ارشاد خراسان‌رضوی:

مقابله با اهانت ‌به اهل‌بیت(ع) تبدیل به تبلیغ شبکه‌های اجتماعی نشود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی گفت: رسانه‌ها باید سیره امام هادی(ع) را برای مردم بیشتر تبیین کنند و مراقب باشند مقابله با توهین‌ها، تبدیل به تبلیغ شبکه‌های اجتماعی نشود.

مقابله با اهانت ‌به اهل‌بیت(ع) تبدیل به تبلیغ شبکه‌های اجتماعی نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدسعید سرابی صبح امروز در نشست کارگروه مبارزه با جرایم و تخلفات فضای سایبری که در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی برگزار شد، اظهار کرد: رسانه‌های جمعی، اعم از مطبوعات و صدا و سیما باید بیشتر از گذشته، سیره امام هادی(ع) را برای مردم تبیین کنند.

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی ادامه داد: در چند روز اخیر، رسانه‌ها در این زمینه، زحمات بسیار زیادی را کشیده‌اند و این کار باید تداوم داشته باشد.

سرابی با اشاره به هتک حرمت اخیر به ساحت امام هادی(ع)، خاطرنشان کرد: ریشه این اتفاق به حدود یک ‌سال قبل باز می‌گردد و در واقع ارائه کلیپ صوتی توهین به ائمه بزرگوار، آخرین مرحله و در واقع اوج کار یک رویه سازماندهی شده بود.

وی تاکید کرد: دشمنان نظام، در واقع، یک هجمه فکری تمام عیار را علیه مبانی فکری اسلام و تشیّع آغاز کرده‌اند و شاید در این زمینه غفلت مسئولان نسبت به پرداختن به سیره آن امام بزرگوار نیز موثر بوده است.

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی یادآور شد: عمده این توهین‌ها و اتفاقات سازماندهی شده و مدون است و از هم‌اکنون، در حال برنامه‌ریزی برای اهانت‌های بعدی هستند و باید با هوشیاری بیشتری در این زمینه عمل کنیم.

سرابی با اشاره به وظیفه رسانه‌ها در این‌باره، افزود: اقدامات بسیار خوبی در روزهای اخیر انجام شده و باید سیره امام هادی(ع)، توسط رسانه‌ها بیشتر برای مردم تبیین شود.

وی گفت: متاسفانه در چند روز گذشته، برخی البته به‌ صورت سهوی و در راه مقابله با اهانت به ساحت امام هادی(ع)، شبکه‌های اجتماعی را تبلیغ کرده‌اند.

سرابی اظهار کرد: مساله ارتداد خواننده کلیپ اهانت به آن امام بزرگوار نیز نباید رسانه‌ای شود، زیرا این دقیقاً هدف برنامه‌ریزی شده‌ای است که سردمداران و طراحان این جریان به دنبال آن هستند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول