اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی هتاکی شاهین نجفی صورت گرفت

اعتراض وبلاگی بانوان طلبه به هتاکین امام هادی(ع)

خبرگزاری فارس: به دنبال اقدامات توهین‌آمیز به ساحت مقدس امام هادی(ع) و تکرار این اقدامات، تعدادی از بانوان طلبه با راه‌اندازی وبلاگی به این اقدامات اعتراض کردند.

اعتراض وبلاگی بانوان طلبه به هتاکین امام هادی(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، محمدتقی جلیلی مدیر سامانه وبلاگ حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اقدامات هتاکانه نسبت به ساحت امام هادی(ع) در سطح اینترنت و برخی شبکه‌های اجتماعی و اقدام توهین‌آمیز یک خواننده معلوم‌الحال اظهار کرد: بانوان طلبه که همواره در حرکت‌های فرهنگی پیشتاز بوده‌اند اکنون نیز با راه‌اندازی وبلاگی اختصاصی نسبت به این حرکت‌ها اعتراض می‌کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر صدها وبلاگ از طریق سامانه وبلاگ حوزه‌های علمیه خواهران مورد پشتیبانی قرار می‌گیرند اضافه کرد: مدیران و نویسندگان این وبلاگ‌ها، طلاب، مدیران و اساتید حوزه‌های علمیه خواهران به حساب می‌آیند.

مدیر سامانه وبلاگ حوزه‌های علمیه خواهران اظهار داشت: در وبلاگ اختصاصی اعتراض به اهانت به امام هادی(ع) بیانیه طلاب وبلاگ‌نویس در اعتراض به این اهانت‌ها گنجانده شده است و عموم کاربران اینترنت به‌ویژه وبلاگ‌نویسان حوزه‌های علمیه خواهران می‌توانند نظرات خود را راجع به این اقدام در قالب یادداشت، داستان کوتاه، متن پیامک و شعر انتشار دهند و وب‌سایت‌های مشابه را نیز از این طریق معرفی کنند.

وی گفت: به جز این وبلاگ که در آدرس http://emame-man.womenhc.com قابل مشاهده است، وبلاگ‌نویسان حوزه‌های علمیه خواهران در سایر وبلاگ‌های خود نیز در پست‌های متعددی اقدامات هتاکانه به ساحت مقدس امام هادی(ع) را محکوم کرده‌اند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول