اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال مالی 90 صورت می‌گیرد

تحقق 100 درصد مصوبات سفر رهبری در بخش آبفار کردستان

خبرگزاری فارس: مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی کردستان از تحقق 100 درصدی مصوبات سفر رهبری در این بخش تا پایان سال مالی 90 خبر داد.

تحقق 100 درصد مصوبات سفر رهبری در بخش آبفار کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رحمان رحیمی صبح امروز در مراسم افتتاح پروژه آبرسانی روستای انجیران مریوان اظهار کرد: در سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کردستان اجرای 80 پروژه با اعتبار 241 میلیارد و 200 میلیون‌ ریال در این بخش به تصویب رسید.

به گفته مدیرعامل شرکت آبفار کردستان، 41 پروژه آن در سال 88 به اتمام رسید، 17 پروژه در سال 89 به بهره‌برداری رسید و در حال حاضر نیز 22 پروژه آن در دست اجراست که به‌نظر می‌رسد این پروژه‌ها هم تا پایان سال مالی 90 به بهره‌برداری برسند.

رحیمی خاطرنشان کرد: با بهر‌ه‌برداری از این پروژه‌ها در مجموع 24 هزار نفر در قالب 17 هزار و 400 خانوار در سطح استان از نعمت آب شرب سالم برخوردار خواهند شد.

مدیر‌‌عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی کردستان یادآور شد: تمامی اعتبارات سهم رهبری، استانی و سهم وزارتخانه برای اجرا و بهره‌برداری از این پروژه‌ها تحقق یافته است .

وی در ادامه مشخصات پروژه انجیران مریوان را متذکر شد و گفت: این پروژه شامل حفر چاه به عمق 11 متر و 53.2 متر گالری با آبدهی 3 لیتر در ثانیه و ایستگاه پمپاژ خط انتقال به طول 2هزار و 887 متر خواهد بود.

مدیر‌عامل شرکت آبفار افزود: با بهره‌برداری از پروژه انجیران 126 خانوار این روستا با جمعیت بالغ بر 560 نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام/ع10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول