اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی استان قم:

گریز از پاسخگویی مغایر منویات رهبری است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی استان قم رویکرد گریز از پاسخگویی را مغایر با منویات مقام معظم رهبری عنوان کرد.

گریز از پاسخگویی مغایر منویات رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی استان قم، محمد باقرپناهی در جلسه رسمی و علنی این شورا به دنبال حضور نیافتن یکی از مدیران کل در جلسه شورای اسلامی استان قم و گزارش دبیر این شورا مبنی بر پاسخگو نبودن فرمانداری و استانداری قم در مورد وضعیت پروژه‌های معروف به پروژه‌های سفر استاندار اظهار کرد: رویکرد گریز از پاسخگویی روش مناسبی برای مسئولان ما نیست و این عملکرد مغایر با فرمایشات و نصایح مقام معظم رهبری است.

وی گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده‌اند به صراحت به مردم بگویید که این کارها را نتوانستیم انجام دهیم، برای نتوانستن کسی مؤاخذه نمی‌شود ولی گریز از پاسخگویی موجب می‌شود که حتی کارهای انجام شده نیز مورد تأثیر قرار گیرد.

وی همچنین در مورد وظایف شوراها افزود: شوراها امین مردم هستند و حسب قانون باید بر حسن اجرای امور نظارت داشته باشند اینکه به نظر می‌رسد فرمانداران و استانداران بخواهند یک طرفه و فقط از طریق رسانه‌ها به مردم وعده بدهند و شوراها بی‌تفاوتی از خود نشان دهند با موجودیت شوراها و دیدگاه‌های امام راحل و مقام رهبری مغایرت دارد.

رئیس شورای اسلامی استان قم در مورد وعده‌های انجام نشده گفت: مقام معظم رهبری فرموده‌اند که مسئولین دولتی باید به وعده‌های خود عمل کنند زیرا اگر وعده‌ای به مردم داده شده ولی به آن عمل نشود، نه فقط نسبت به دولت بلکه نسبت به نظام مشکل به‌ وجود می‌آورد بنابراین نباید ما شاهد این باشیم که به‌راحتی به اعتماد مردم لطمه وارد شود.

انتهای پیام/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول