اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

کار خیرین مدرسه‌ساز حرکت در مسیر شهیدان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروزه کار خیرین مدرسه‌ساز حرکت در مسیر شهیدان است.

کار خیرین مدرسه‌ساز حرکت در مسیر شهیدان است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پرویز طاهری ظهر امروز در چهاردهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تشکر از نگاه ویژه مسئولان استان به خیرین مدرسه ساز و همکاری با برگزاری این جشنواره اظهار کرد: خیرین مایه برکت در جامعه هستند که طبق سفارش قرآن کریم اموال خود را در زمینه‌های خیر مصرف می‌کنند.

وی در خصوص اهداف خیرین و بزرگی آنان یادآور شد: کار خیرین حرکت در مسیر امثال شهید بزرگوار صیاد شیرازی است چرا که آن شهید والامقام بر این اعتقاد بود که مادیات دنیوی باید در راه ارزش‌های اخروی خرج شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: همه می‌دانیم که مادیات نابود شدنی است که در قرآن کریم نیز به این مهم اشاره شده، پس چه بهتر این اموال و اندوخته‌های انسان به اندوخته‌های آخرتی که ماندگار هستند، تبدیل شوند.

وی ابراز داشت: چیزی که ماندگار است نیت خیر انسان در انجام هر کاری و رضایت پروردگار بوده و خلقت انسان برای خدمت به خدا از طریق خدمت به خلق صورت می‌گیرد.

طاهری گفت: انسان همیشه به دنبال بقا و جاودانگی بوده و برای این مهم نیز تلاش می‌کند و تنها بقای انسان بقای روحی و اخروی است که چه بهتر انسان برای بقای اخروی خود تلاش کند.

وی ضمن تقدیر از خیرین مدرسه‌ساز در کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: حمایت‌های خیرین مدرسه‌ساز در نظام تعلیم و تربیت بسیار تأثیرگزار بوده که آموزش در کنار خدمات خیرین شکل مطلوبی به خود گرفته است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول