اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

جوانان فکرهای تازه خود را به دستگاه‌ها تزریق کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: جوانان ما که از علم و دانش روز برخوردار هستند باید با استفاده از تجارب مسئولان، فکرهای تازه خود را به دستگاه‌ها تزریق کنند.

جوانان فکرهای تازه خود را به دستگاه‌ها تزریق کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی در دومین جلسه شورای اداری مشاوران جوان در سال جاری اظهار کرد: مشاوران جوان شهرستان باید در تمام زمینه‌ها فعال باشند.

وی تصریح کرد: مشاوران جوان باید دانش و فکر خلاق خود را در اختیار مدیران نهادهای مربوط به خود قرار دهند تا روند پیشرفت کارها با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.

متقی اضافه کرد: جوانان ما که از علم و دانش روز برخوردار هستند و در تمام زمینه‌های علمی و پژوهشی می‌درخشند باید در بخش‌های مختلف مسئولیت بپذیرند و با استفاده از تجارب مسئولان، فکرهای تازه خود را به دستگاه‌ها تزریق کنند.

وی با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب می‌فرمایند، "امروز، ملت و جوانان ما در تمام میدان‌ها آماده‌اند تا از افتخارات خود دفاع کنند"، افزود:  با توجه به تأکیدات ایشان به نقش جوانان در حرکت به سمت آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی جوانان باید در تمام عرصه‌ها با جدیت فعالیت کنند.

متقی تصریح کرد: در پی مصوبه شورای عالی جوانان برای انتخاب جوان برتر در عرصه اجتماعی از سری جشنواره‌های حضرت علی اکبر (ع) باید از بین جوانان شهرستان در زمینه‌های جهادگر و امدادگر، سازمان‌های تشکیلات دانش‌آموزی و دانشگاهی، امور خیریه و مساجد و هیئت مذهبی، عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر و ایثارگر، دو جوان شایسته از شهرستان انتخاب و به جشنواره معرفی شود.

وی اضافه کرد: در این زمینه دفاتر راهبردی سازمان بسیج در استان و شهرستان‌ها، دفاتر امور اجتماعی استانداری‌ها، مراکز و پایگاه‌های هلال احمر، کانون‌ها و مراکز اقشار تخصصی بسیج سراسر کشور و مراکز جهاد دانشگاهی در استان آماده ثبت‌نام از جوانان هستند.

فرماندار کوهبنان گفت: در این فراخوان جوانان فعال و برتر کشور باید تا 10 خرداد‌ماه با ارائه مدارک مستند ثبت‌نام کنند تا پس از بررسی مدارک در کار‌گروه ویژه منتخبان به استان معرفی شوند.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول