اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سوم خرداد صورت گرفت

برپایی نمایشگاه آثار هنری و پخش فیلم در حوزه هنری بوشهر

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری بوشهر گفت: به مناسبت سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر نمایشگاهی از آثار هنری هنرمندان و پخش فیلم در حوزه هنری برپا شده است.

برپایی نمایشگاه آثار هنری و پخش فیلم در حوزه هنری بوشهر

 سیدحسین سیدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس استان بوشهر با همکاری واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان بوشهر به‌مناسبت سوم خرداد ماه روز آزادسازی خرمشهر نمایشگاه نقاشی از شهدای استان بوشهر در گالری سوره حوزه برگزار کرده است.‏

وی افزود: در این نمایشگاه نزدیک به 30 اثر از هنرمند جوان غلامرضا احمدزاده با تکنیک رنگ و روغن از چهره‌های شهیدان هشت سال دفاع مقدس استان بوشهر به همراه قسمتی از وصیت‌نامه این عزیزان در معرض دید عموم قرار گرفته است. 

این مقام مسئول بیان کرد: این نمایشگاه نقاشی تا پنجم خرداد در گالری سوره حوزه هنری بوشهر واقع در خیابان رئیسعلی دلواری، صبح از ساعت 10 الی 12 و عصر از ساعت 17 الی 21 برپاست.

وی با اشاره به اکران فیلم به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در حوزه هنری بوشهر خاطر نشان کرد: واحد فیلم حوزه هنری استان بوشهر در ادامه اکران فیلم‌های کوتاه به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر فیلم کوتاه «دو خواهر» به کارگردانی بیژن میرباقری را به نمایش خواهد گذاشت.

رئیس حوزه هنری بوشهر بیان کرد: ‌این فیلم 15 دقیقه‌ای داستان دو خواهر است که همسرانشان در جنگ مفقود شده‌اند و با هم زندگی می‌کنند. نخستین گروه اسرای جنگی آزاد می‌شوند و آنها در توهم بازگشت همسر خود هستند.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول