اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان:

امروز ابرقدرت‌های برتر جهان در برابر ایران زانو زده‌اند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان گفت: به لطف و عنایت خداوند متعال و به برکت ولایت فقیه در حال حاضر شش ابرقدرت برتر جهان در برابر جمهوری اسلامی زانو زده و مذاکره می‌کنند.

امروز ابرقدرت‌های برتر جهان در برابر ایران زانو زده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی ظهر امروز در مراسم افتتاح درمانگاه شبانه‌روزی رازی زنجان، با بیان اینکه بیداری اسلامی حاصل دوران دفاع مقدس و صدور انقلاب اسلامی به جهان است، اظهار کرد: بیداری اسلامی و قیام مردم مظلوم در سراسر جهان الهام گرفته از جانبازی و ایثار مردم ولایی ایران است.

وی ادامه داد: بیداری اسلامی امروز در قلب آمریکا و اروپا رخنه کرده و تا جلوی کاخ سفید به برکت حماسه هشت سال دوران دفاع مقدس ادامه یافته است.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان یادآور شد: درمانگاه شبانه‌روزی رازی زنجان برای خدمات‌رسانی به مردم ولایی، عاشورایی، ایثارگر و شهیدپرور منطقه اسلام‌آباد افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه اگر جان خود را فدای مردم کنیم، بازهم کم است، افزود: مردم همیشه گوش به فرمان ولایت هستند به گونه‌ای که امام خمینی(ره) و پس از آن مقام معظم رهبری، این مردم را تحسین کرده‌اند.

سردار کرمی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در دنیا در چند دهه اخیر جنگ‌های مختلفی رخ داده است که تهاجم عراق علیه ایران اگر چه ظاهرا جنگ جهانی نبود اما همه دنیا در برابر ایران صف‌آرایی کرده بودند.

وی با بیان اینکه براندازی نظام جمهوری اسلامی با حضور ابرقدرت‌های شرق و غرب از اهداف دشمنان در دوران دفاع مقدس بود، افزود: در این جنگ همه سلاح‌های خطرناک در اختیار ارتش عراق قرار گرفته بود.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با اشاره به رمز پیروزی رزمندگان اسلام در برابر صدام خاطرنشان کرد: رمز پیروزی رزمندگان اسلام توجه به فرامین امام و ولایت بود.

وی با بیان اینکه خرمشهر در ابتدای تهاجم دشمنان 31 روز در برابر دشمن مقاومت کرد، افزود: مقاومت رزمندگان در عملیات بیت‌المقدس بر مبنای مقاومت دوران دفاع مقدس شکل گرفت.

سردار کرمی ادامه داد: در زمان تصرف رژیم بعثی صدام، خرمشهر به خونین شهر تبدیل شد و به مدت 575 روز در اختیار صدام قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بعد از 25 روز و اجرای چهار مرحله عملیات بیت‌المقدس سبب آزادسازی خرمشهر شد، افزود: عملیات بیت‌المقدس جنگ ایران و عراق نبود بلکه جنگ بین جبهه کفر و اسلام بود.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه میدان خرمشهر میدان نبرد اسلام با همه کفار بود، افزود: زیبایی فتح خرمشهر‌، شادی مردم در عقبه و خوشحالی رزمندگان اسلام در عملیات بیت‌المقدس شبیه فتح مکه، بدر و خیبر بود.

وی با اشاره به چهره زیبای مسجد جامع خرمشهر پس از آزادسازی یادآور شد: چهره مسجد جامع در طول دوران دفاع مقدس بی‌نظیر بود.

انتهای پیام/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول