اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تبریز با تاکید بر تقویت تولید داخلی

ریشه اجناس خارجی از بازار خشکانده شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان تبریز گفت: با تحقق تمام منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری در سال‌جاری، ضمن تقویت مصرف تولید داخلی، ریشه اجناس خارجی را از بازار بخشکانیم.

ریشه اجناس خارجی از بازار خشکانده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمود چمنی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز سوم خرداد، حماسه آزادسازی خرمشهر که با حضور فرماندهان و بسیجیان اصناف و روسای مجامع صنفی و پیشکسوتان بازار در محل اتاق جلسه مجمع امور صنفی برگزار شده بود با بیان اینکه قدرت معنوی بالا و توان رزمی تحسین‌برانگیز نیروهای ایرانی حاضر در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل عاملی مهم در به انزوا کشاندن تمام حربه‌های رزمی و سیاسی دشمنان متجاوز بود، اظهار کرد: سوم خرداد نقطه عطفی در اثبات اقتدار ملی نیروهای مردمی و ابهت تحسین‌برانگیز توان برنامه‌ریزی و عملیاتی فرماندهان جنگی ایران اسلامی قلمداد می‌شود.

فرماندار شهرستان تبریز با ضروری توصیف کردن امر صیانت حقیقی از مجموعه دستاوردها و آرمان‌های متعالی دوران هشت سال دفاع مقدس و انتقال تاثیرگذار آن به نسل‌های آینده‌ساز کشور، یادآور شد: این دستاوردها و ایثارگری‌های تاریخی رزمندگان اسلام و شهدای عزیز از مهم‌ترین عوامل حفظ حیات اجتماعی و سیاسی نظام جمهوری اسلامی به‌شمار می‌آید.

چمنی، فرهنگ ولایت‌مداری، شهادت و ایثارگری را جزو لاینفک وجود مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی معرفی کرد و گفت: حماسه آزادسازی خرمشهر، سرآغاز ثبت افتخارات بزرگ نظامی برای کشور بود.

فرماندار شهرستان تبریز، همچنین با بیان اینکه خدمت به مردم، تداوم نظام اجتماعی و سیاسی کشور را تضمین می‌کند، گفت: مسئولیت‌ها باید به عرصه‌ای مناسب برای خدمتگزاری به مردم و جلب رضایت عمومی آنها تبدیل شود.

چمنی با اشاره به اینکه، خرمشهر، نماد مظلومیت، استقامت و پیروزی است، اظهار کرد: تاریخ شکوهمند انقلاب، حماسه فتح خرمشهر را همواره با عزت و غرور و افتخار بی‌پایان، به‌ یاد خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اصناف در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی می‌توانند اثرگذار باشند، افزود: امیدوارم با کمک یکدیگر بتوانیم نسبت به تحقق تمام منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری در سال‌جاری، ضمن تقویت مصرف تولید داخلی، ریشه اجناس خارجی را از بازار بخشکانیم.

فرماندار شهرستان تبریز در خاتمه نسبت به ساماندهی بازار تبریز و حل مسائل مربوط به آب و برق و فاضلاب بازار تاریخی تبریز تا دو ماه آینده قول مساعد داد.

وی با بیان اینکه هر اقدام فیزیکی در بازار تاریخی تبریز بر عهده سازمان میراث فرهنگی و گردشگری آذربایجان‌شرقی است، گفت: طبق آخرین جلسه ساماندهی بازار تبریز میراث فرهنگی قول مساعد در این زمینه داد.

سعید عبداللهی مسئول سازمان بسیج اصناف استان گزارشی در مورد عملکرد بسیج اصناف ارائه کند.

انتهای پیام/ب10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول