اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار سرلشکر ایزدی:

جنگ سخت دشمن به ناتوی فرهنگی و جنگ نرم تبدیل شده است

خبرگزاری فارس: معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به پایان یافتن جنگ سخت گفت: دشمن عقب‌نشینی نکرده بلکه تنها میدان جنگ را به جهاد علمی و ناتوی فرهنگی تغییر داده است.

جنگ سخت دشمن به ناتوی فرهنگی و جنگ نرم تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند سردار سرلشکر مصطفی ایزدی ‌ظهر امروز در مراسم تجلیل از رزمندگان حاضر در عملیات آزادسازی خرمشهر در محل سالن دانشگاه پیام نور خراسان‌جنوبی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اظهار داشت: جهان در برهه کنونی در پیچ تاریخی قرار دارد و کشور ما در شرایط بدر و خیبر به سر می‌برد.

وی ادامه داد: خیبرشکن دوران ما شهدایی بودند که جان بر کف و از سر اخلاص پا بر عرصه دفاع از آرمان‌ها گذاشتند و تا آخرین نفس از میهن‌شان دفاع کردند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به رهبری فرزانه امام راحل در برهه حساس جنگ تصریح کرد: درست است که امام خمینی (ره) معصوم نبود، اما خود را ساخت و روح امید را در ملت ایران نواخت.

*شهدا نوربخش و رهایی بخش هستند

ایزدی با اشاره به تعابیر قرآنی موجود در مبحث جهاد و شهادت ابراز داشت: این تعابیر به قدری شگفت‌انگیز است که اگر انسان در آنها تامل کرده و به آنها عمل کند، نه تنها خودش در مسیر نور قرار می‌گیرد بلکه به مشعل فروزانی تبدیل می‌شود که نوربخش و رهایی‌بخش است.

وی با اشاره به امکانات ارتش عراق ابراز داشت: امکانات آنها طوری بود که اگر می‌ایستادند می‌توانستند خرمشهر را حفظ کنند، اما یاری و نصرت خداوند منان و رهبری هوشمندانه امام خمینی (ره) سبب شد که رزمندگان اسلام بر آنها فائق آمده و خرمشهر را آزاد کنند.

* باید قوی‌تر از گذشته در صحنه حاضر بود

معاون ستاد کل نیروهای مسلح، انقلاب اسلامی را انقلاب ارزش‌ها، امام، روحانیت شیعه، رهپویان راه ولایت و معنویت دانست و افزود: هر چه در طول 33 سال گذشته به دست آورده‌ایم از عنایات خداوند سبحان است.

ایزدی با اشاره به این موضوع که راه امام راحل ادامه دارد، ابراز داشت: بیداری اسلامی و ایستادگی جوانان لبنانی در مقابل رژیم صهیونیستی نشانه‌هایی از ادامه داشتن همین راه است.

وی ادامه داد: اینک جنگ دشمن با ما تغییر کرده و از جنگ نظامی به جهاد علمی، ناتوی فرهنگی و جنگ نرم تبدیل شده است.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح ابراز امیدواری کرد که قوی‌تر از گذشته در صحنه حاضر شده و از آرمان‌های امام(ره) و انقلاب دفاع کنیم.

انتهای پیام/ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول