اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه:

اهانت به ساحت امام هادی (ع) از غرض و کینه به اهل‌بیت است

خبرگزاری فارس: معاونت فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: اهانت به ساحت امام هادی (ع) از غرض و کینه به اهل‌بیت است.

اهانت به ساحت امام هادی (ع) از غرض و کینه به اهل‌بیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه‌، حجت‌الاسلام محسن سلیمانی در نشستی خبری در خصوص شهادت امام هادی و سالروز آزادسازی خرمشهر که در سالن جلسات اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشا‌ه ظهر امروز برگزار شد اظهار کرد: تکرار اهانت دشمنان به امام هادی (ع) نشان از این است که دشمنان به ارزش امام هادی(ع) بیشتر پی‌ برده‌اند.

سلیمانی با بیان این پرسش که چرا نوک تیر حملات دشمنان به ساحت مقدس امام هادی(ع) است تصریح کرد: ریشه این هجمه‌ها در میراث گرانبهای امام هادی(ع) یعنی زیارت جامعه کبیره و دلیل اصلی هجمه‌های دشمن به ساحت مقدس آن امام همام است.

وی زیارت جامعه کبیره را زیباترین و جامع‌ترین یادگار امام هادی(ع) خواند و گفت: بخش‌هایی از این زیارت‌نامه به بیان عقیده استراتژیک شیعه می‌پردازد.

معاونت فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: سازمان امور خیریه کشور این اهانت و جسارت دشمنان را محکوم می‌کند و آن را ناشی از جهل‌، حقد و کینه دشمن می‌داند.

وی افزود: شیطنت دشمنان از حماقت آنان است که اگر این حماقت‌ها نبود شاید ما هم از ارزش‌های دینی خود غافل می‌ماندیم.

سلیمانی ادامه داد: به همین مناسبت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان با محوریت قرار دادن زیارت جامعه‌کبیره و قرائت هفتگی آن در بقاع متبرکه به بیان ارزش‌های این میراث جاودانه از امام هادی (ع) می‌پردازد.

وی با اشاره به برنامه‌های شب شهادت امام هادی(ع) تصریح کرد: قرائت زیارت جامعه‌کبیره‌، مراسم عزاداری و سخنرانی در شب شهادت امام با حضور حجت‌الاسلام خوانساری در کرمانشاه، برگزاری مراسم شام غریبان در امامزاده احمد سنقر و سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه توسط حجت‌الاسلام خوانساری از برنامه‌های شاخص اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در شب و روز شهادت آن امام بزرگوار است.

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خاطرنشان کرد: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان در راستای نشر معارف اهل‌بیت تصمیم به چاپ و نشر زیارت‌کبیره از محل موقوفات کرده است که امیدواریم با نشر معارف اهل‌بیت جواب منطقی به دشمنان اهل‌بیت بدهیم.

 انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول