اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی بجنورد:

تیرهای برق در بجنورد حادثه ساز شده است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی بجنورد با اشاره به اینکه شرکت برق شهرستان از توسعه شهری به ویژه در معابر عقب‌تر است، گفت: به دلیل عدم جا به جایی تیرهای برق در معابر هر لحظه امکان بروز حادثه وجود دارد.

تیرهای برق در بجنورد حادثه ساز شده است

رضا فیروزه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: هم اکنون قرار گرفتن تیرهای برق در مسیر حرکت وسائط نقلیه در برخی از معابر، مشکلات زیادی را برای شهروندان ایجاد کرده است.

وی افزود: اگر به این موضوع توجه نشود، در آینده حوادث غیر قابل جبرانی در شهر شاهد خواهیم بود.

فیروزه‌ای تصریح کرد:‌ طبق قانون باید این تیرها همگام با توسعه شهری به درستی جا نمایی شده تا از بروز حوادث احتمالی جلوگیری شود.

عضو شورای اسلامی بجنورد با طرح این سؤال که چرا اداره برق در این زمینه تدبیر و از بروز حادثه جلوگیری نمی‌کند، افزود: باید پیش از آنکه حادثه‌ای رخ بدهد پیشگیری‌های لازم را برای جلوگیری از حادثه به عمل آورد.

وی در بخش دیگری با اشاره به اینکه بجنورد از مشکلات عدیده ترافیکی رنج می‌برد، گفت:‌ یکی از مهم‌ترین دلایل ایجاد این ترافیک عدم تکمیل پروژه کنار گذر شمالی این شهر است.

فیروزه‌ای اظهار داشت: با وجود گذشت سال‌ها از اجرای این پروژه لیکن تاکنون زیر عبور نرفته است.

وی همچنین تسریع در اجرا و تکمیل پروژه کنار گذر جنوبی بجنورد را مورد تاکید قرار داد و گفت: بهره‌برداری از این پروژه راه می‌تواند به کاهش معضل ترافیک در بجنورد بینجامد.

عضو شورای اسلامی بجنورد همچنین نسبت به اجرای کند باند دوم بزرگراه بجنورد به بوستان بش قارداش و عملیات بهسازی در قطعاتی از آن انتقاد کرد و افزود: چگونه است که پروژه‌ای برای برگزاری نمایشگاه کشورهای عضو اکو در کمتر از 15 روز تکمیل می‌شود لیکن همان پروژه برای بهسازی ماه‌ها است که از سوی راه و شهرسازی معطل مانده است.

وی با اشاره به اینکه محور بجنورد به بش‌قارداش به خاطر قرار گرفتن مراکز جمعیتی و اداری از محورهای پرتردد است، بر تسریع و تکمیل این پروژه راهسازی از سوی اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی تاکید کرد.

بجنورد با دارا بودن دو منطقه شهرداری و همچنین شهرداری مهر 200 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول