اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز

کلنگ‌ احداث بیمارستان پرستو در زنجان به زمین زده شد

خبرگزاری فارس: بیمارستان فوق تخصصی زنان و ناباروری پرستو در زنجان با حضور مسئولان استان کلنگ‌زنی شد.

کلنگ‌ احداث بیمارستان پرستو در زنجان به زمین زده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، موسس بیمارستان پرستو در زنجان ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی این بیمارستان که در هتل بزرگ زنجان برگزار شد، اظهار داشت: بیمارستان پرستو در ضلع شمالی عوارض زنجان قزوین احداث می‌شود.

علی فتحی با اشاره به اینکه بیمارستان پرستو در 40 هزار متر مربع احداث می‌شود، افزود: زیربنای در نظر گرفته شده برای این بیمارستان 10 هزار متر مربع است.

وی اضافه کرد: سرمایه اولیه در نظر گرفته شده برای احداث بیمارستان پرستو 250 میلیارد ریال است که از طریق سرمایه‌گذاری خارجی، پزشکان داخلی و علاقمندان به سرمایه‌گذاری داخلی و همچنین از طریق تسهیلات تامین می‌شود.

موسس بیمارستان پرستو تعداد تخت‌های در نظر گرفته شده برای این بیمارستان را 100 تخت اعلام کرد و گفت: از آنجا که هر تخت سه اشتغال مستقیم ایجاد می‌کند بنابراین احداث این بیمارستان 300 شغل مستقیم و به همین میزان هم اشتغال غیر مستقیم ایجاد می‌کند.

وی داشتن تخصص به‌روز در حوزه زنان و زایمان و بیماری‌های مربوطه، دانش استفاده از تجهیزات روز پزشکی دنیا و داشتن ارتباط با پزشکان و متخصصان اروپا و امکان استفاده از دانش آنها در مسیر تحقق اهداف را از نقاط قوت احداث کنندگان بیمارستان پرستو در زنجان عنوان کرد.

فتحی با اشاره به اینکه بیمارستان تخصصی در حوزه زنان در منطقه شمال‌غرب کشور وجود ندارد، ادامه داد: این بیمارستان می‌تواند به نیازهای منطقه خاورمیانه هم پاسخ دهد.

وی نگرش مثبت مسئولان استان زنجان در جذب سرمایه‌گذاری را از نقاط قوت در نظر گرفته شده برای سرمایه‌گذاری در این استان عنوان کرد.

موسس بیمارستان پرستو بهره‌مندی از موقعیت مکانی و جغرافیایی ممتاز به عنوان گلوگاه متصل کننده غرب کشور با شمال را از نکات قابل توجه در انتخاب استان زنجان به عنوان محل احداث بیمارستان اعلام کرد.

وی تاکید کرد: نزدیکی به کانون‌های جمعیتی و برخورداری از جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و اکوتوریسم و آب و هوای مناسب از دیگر مزایای انتخاب زنجان برای احداث بیمارستان پرستو است.

فتحی با اشاره به اینکه بیمارستان پرستو پس از افتتاح اقدام به ارائه خدمات در بخش مامایی و زایمان می‌کند، ادامه داد: بخش نازایی، بخش مراقبت‌ از نوزادان، بخش مراقبت‌های ویژه، بخش پیشگیری و تشخیص زودرس سرطان‌ها، بخش ژنتیک، بخش رادیولوژی، کلینیک بیماری‌های سینه و سلامتی زنان، داروخانه، آزمایشگاه و بخش تحقیقات از جمله دیگر سرویس‌هایی است که بیمارستان پس از بهره‌برداری به مردم ارائه می‌دهد.

وی مدت زمان در نظر گرفته شده برای افتتاح بیمارستان پرستو را سه سال عنوان کرد.

موسس بیمارستان پرستو بهره‌گیری از دانش روز و تجارب و انتقال آن به کشور را از جمله اهداف در نظر گرفته شده برای احداث بیمارستان پرستو عنوان کرد و گفت: احداث 100 تخت مجهز و استاندارد از دیگر اهداف در نظر گرفته شده در احداث این بیمارستان است.

وی خاطرنشان کرد: تبدیل استان زنجان به قطب پزشکی کشور و در نهایت خاورمیانه از دیگر اهداف پیش‌بینی شده در احداث بیمارستان پرستو بوده است.

فتحی ارائه الگوهای موفق مدیریتی و امکان ایجاد اشتغال در رشته‌های مختلف را از دیگر اهداف پیش‌بینی شده برای احداث بیمارستان پرستو در زنجان برشمرد.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول