اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار مازندران

بی‌نظیرترین تقاطع غیرهمسطح شمال کشور بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: بی‌نظیرترین پروژه تقاطع غیرهمسطح شمال کشور در میدان امام خمینی (ره) قائمشهر به بهره‌برداری رسید.

بی‌نظیرترین تقاطع غیرهمسطح شمال کشور بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، بعدازظهر امروز با حضور استاندار مازندران و مردم قائمشهر، پروژه تقاطع غیر‌همسطح میدان امام (ره) قائمشهر که در نمونه خود در استان‌های شمالی کشور بی‌نظیر اعلام شد به بهره‌برداری رسید.

شهردار قائمشهر در آیین افتتاح این پروژه با تقدیر از همدلی و همکاری مردم قائمشهر و مدیران ارشد و سایر دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان قائمشهر، شاخص‌های مختلفی را برای احداث تقاطع غیرهمسطح امام قائمشهر که در نمونه خود بی‌نظیر بوده و در سایر استان‌های شمالی کشور به اجرا در‌نیامد، اعلام کرد.

عباس صالح زاده توجه به منظر و دیدگاه شهری، حل مشکل و گره ترافیکی، عدم آبگرفتگی تقاطع و جلب رضایت شهروندان، ساکنان و تجار اطراف میدان امام قائمشهر را از اولویت‌های اجرای طرح عنوان کرد.

وی افزود: این پروژه بر مبنای دیدگاه مدیریت شهری و با همفکری مشاور توانمند و عالی قائمشهری در کوتاه‌ترین زمان و با حداقل هزینه نسبت به دیگر تقاطع‌های مشابه در استان با هزینه کل 40 میلیارد و 499 میلیون و 785 هزار و 617 ریال به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه هزینه احداث این تقاطع یک پنجم هزینه نمونه‌های مشابه‌ خود در استان‌های شمالی است‌ و کمترین هزینه اجرایی تقاطع غیرهمسطح مشابه 12.5 میلیارد تومان اعلام شده است، طول پروژه را 600 متر و عرض آن را 20 متر ذکر کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: حمایت‌های بسیاری از سوی دولت برای اجرای این پروژه در قائمشهر صورت گرفت که بیش از 1.5 میلیارد تومان هزینه طرح از طریق حمایت‌های دولتی تامین شد.

شهردار قائمشهر از آغاز عملیات اجرایی دومین تقاطع غیر همسطح الغدیر قائمشهر از امروز خبر داد و با بیان سپاس از تصویب اختصاص بودجه استاندار مازندران برای آغاز کار و تصویب بودجه 500 میلیون تومانی از سوی شورای شهر قائمشهر اذعان داشت: طراحی بی‌نظیر این پروژه که به صورت شبدری با فضای سبز بسیار زیبا و چشم‌انداز عالی است با حداقل هزینه به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ش10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول