اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری:

فتح خرمشهر سرنوشت جنگ را به نفع ایران تغییر داد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: پس از عملیات بیت‌المقدس سرنوشت جنگ به نفع نیروهای ایرانی تغییر کرد.

فتح خرمشهر سرنوشت جنگ را به نفع ایران تغییر داد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا محمد سلیمانی بعد از ظهر امروز در دیدار با کارکنان سپاه این استان با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر از صفحات زرین ملت ایران است.

وی به عظمت پیروزی رزمندگان اسلام و تکنیک و تاکتیک به کار رفته در عملیات بیت‌المقدس اشاره و ادامه داد: درس خرمشهر، درس اتکا به خدا و ایمان به پروردگار متعال است.

محمد سلیمانی خاطرنشان کرد: پادگان آموزشی امام حسن (ع) که در زمان جنگ محل آموزش بسیاری از رزمندگان استان بوده برای استفاده در زمینه‌های مختلف احیا می‌شود تا در عرصه‌های گوناگون بسیج و سپاه مورد استفاده قرار گیرد.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه عملیات بیت‌المقدس در گرو همکاری و همیاری همه نیروها منجر به پیروزی شد، افزود: پس از این عملیات سرنوشت جنگ به نفع نیروهای ایرانی تغییر کرد.

وی سوم خرداد را یادآور دلاورمردی و ایثار شهیدان و استقامت و پایداری ملت ایران دانست و گفت: بی‌تردید آزادسازی خرمشهر یک فصل به یاد ماندنی از حماسه‌آفرینی مردانی است که با اتکا به قدرت الهی پای به عرصه جهاد گذاشتند و با نمایش ایمان پولادین خود که بر گرفته از تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) است، حماسه‌ای جاوید را رقم زدند که تمام قدرتمندان متکبر و مغرور جهان را به حیرت وا داشتند.

محمد سلیمانی بر ضرورت تبیین ارزش‌های حقیقی و ماندگار سوم خرداد تأکید کرد و گفت: این حماسه عظیم که با تکیه بر روحیه ایثار و مقاومت حماسه‌ای بی‌نظیر در تاریخ معاصر ایران اسلامی خلق شد، می‌تواند زمینه‌ساز مناسبی برای نهادینه کردن فرهنگ بسیج عمومی در مواقع ضروری باشد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول