اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان:

شورای آموزش و پرورش در نظام آموزشی جایگاهی رفیع دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار تویسرکان گفت: شورای آموزش و پرورش در نظام تعلیم و تربیت آموزش و پرورش از جایگاه رفیع و ارزشمندی برخوردار است.

شورای آموزش و پرورش در نظام آموزشی جایگاهی رفیع دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسن رضانیا پیش از ظهر امروز پنج‌شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش با اشاره به اینکه شناخت جایگاه‌ها در عرصه فعالیتی آموزش و پرورش احراز اهداف را تسریع می‌بخشد، اظهار داشت: طرح مسائل و تحلیل و بررسی مشکلات ساختاری در حوزه مربوطه این نهاد بهتر است در کمیته کارشناسی انجام شود.

وی با تأکید بر اینکه جایگاه تعریفی شورا در آموزش و پرورش سیاستگذاری و تصمیم‌گیری‌های کلان است، خاطرنشان شد: شورای آموزش و پرورش در نظام تعلیم و تربیت آموزش و پرورش از جایگاه رفیع و ارزشمندی برخوردار است.

فرماندار تویسرکان تصریح کرد: مدیریت کارآمد و کاربردی شورا در آموزش و پرورش توانمندی همه‌جانبه این نهاد را در رشد و گسترش ساختار سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در حوزه‌های متفاوت تضمین می‌کند.

وی برنامه‌ریزی منسجم و منظم را نیاز فعالیت شورا دانست و تصریح کرد: برای احراز اهداف تعریف شده در این مجموعه به عنوان زیربنایی آموزشی- تربیتی باید در چارچوب طرح و برنامه کارشناسانه حرکت کرد.

رئیس آموزش و پرورش تویسرکان نیز با اشاره به اینکه 85 درصد از فضاهای مورد نیاز برای سال تحصیلی جدید آماده‌سازی شده است، بیان داشت: فضای آموزشی لازم برای اجرای برنامه 6-3-3 در مقطع ابتدایی مهیا شده است.

علی بیات از ساخت دو باب مدرسه توسط خیر تویسرکانی خبر داد و افزود: با همکاری و مساعدت خیر مدرسه عابدینی به مبلغ 900 میلیون تومان دو باب مدرسه در سال آینده در شهرستان تویسرکان ساخته می‌شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه چهار آموزشگاه فرسوده برای فروش به مزایده گذاشته شده است، اظهار داشت: استخر شنای آموزش و پرورش به منظور برطرف کردن نیاز دانش‌آموزان در مدرسه شهید رجایی در حال ساخت است.

انتهای پیام/ر20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول