اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه پیام نور اعلام کرد

بسیج اساتید به دنبال تعالی معنوی و توانمندسازی اساتید دانشگاه

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه پیام نور استان یزد گفت: بسیج اساتید اهداف مشخصی را دنبال می‌کند که مهم‌ترین این اهداف تعالی معنوی و توانمندسازی اساتید دانشگاهی است.

بسیج اساتید به دنبال تعالی معنوی و توانمندسازی اساتید دانشگاه

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدرضا آخوندی ظهر امروز در نخستین جلسه حلقه صالحین اساتید در دانشگاه پیام نور استان یزد با اشاره به طرح شجره طیبه بسیج اساتید اظهار داشت: بسیج اساتید در راستای هویت‌بخشی به ایمان و معرفت اساتید بسیجی و ارتقای روحیه خود باوری طرحی با عنوان شجره طیبه صالحین را تدوین کرده و اهدافی همچون تعالی معنوی اساتید بسیجی و توانمندسازی آنها را در دستور کار خود قرار داده است.

وی، یکی از اصلی‌ترین اهداف تشکیل حلقه صالحین را افزایش بصیرت و کمک به ارتقا سطح علمی و معنوی اساتید و دانشجویان عنوان کرد و گفت: با اجرای کامل این طرح شاهد رشد روزافزون شاخص‌های علمی، فرهنگی و عقیدتی در دانشگاه پیام نور خواهیم بود.

معاون دانشگاه پیام نور استان یزد نیز در این مراسم اظهار داشت: بسیج اساتید تاکنون برنامه‌های متعدد فرهنگی، سیاسی و علمی برگزار کرده که با رویکردی جدید در پی ارتقای سطح اعتقادی و فرهنگی بوده و با توجه به سخن امام خامنه‌ای، رسیدن به یک بصیرت سیاسی هدف اصلی تشکیل این جلسات است.

محمدرضا امینی افزود: برگزاری این جلسات در راستای ساماندهی فعالیت‌ها و برنامه‌های حلقه صالحین از قبیل، فعالیت‌های فرهنگی، اعتقادی و سیاسی بوده و هدف آن ارتقای بینش اعتقادی و تشریک مساعی برای سالم‌سازی نفس است.

وی تأکید کرد: با توجه به نامگذاری سال جدید با عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، باید تمام فعالیت‌ها و برنامه‌ها با تحقق بیشتر در راستای اهداف این شعار باشد.

مسئول بسیج اساتید استان یزد نیز در این مراسم اظهار داشت: با عملی کردن شعار محوری سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، اعضای هیئت علمی فضای مناسبی را برای ارتقای سطح فرهنگی در دانشگاه ایجاد کنند.

یاراحمدی بر اهمیت و ضرورت این سلسله نشست‌ها تاکید کرد و افزود: اساتید دانشگاهی می‌توانند در زمینه ارتقا حلقه‌های متعالی صالحین و گام‌های ده‌گانه آن با کانون بسیج اساتید استان یزد همکاری کنند.

انتهای پیام/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول