اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر ورزش و جوانان در گرگان:

کارگشایی جامعه و عدالت‎ورزی از برکات سفرهای استانی دولت است

خبرگزاری فارس: وزیر ورزش و جوانان گفت: سفرهای استانی هیئت دولت موجب دلگرمی مردم شده و کارگشایی جامعه و عدالت‌ورزی را در کشور رقم زده است.

کارگشایی جامعه و عدالت‎ورزی از برکات سفرهای استانی دولت است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمد عباسی ظهر امروز در جمع مدیران ورزشی استان اظهار داشت: با وجود توطئه‎های دشمن پیشرفت‎های کشور روند صعودی به خود گرفته و نمونه بارز آن را می‎توان در بخش‎های تولید ناخالص داخلی، رشد اقتصادی، افزایش شاخص بورس، صادرات غیرنفتی، سرمایه‎گذاری صنعتی دید.

وی تصریح کرد: رشد اقتصادی ایران در شرایطی که جهان در رکود اقتصادی به سر می‎برد بدون نفت، بالای شش است، همچنین تا سال 1384 شاخص بورس 12 هزار و 500 واحد بوده و اکنون با وجود توطئه‎های دشمن این رقم به 27 هزار واحد رسیده و به رشد دو برابری دست یافته است.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: صادرات غیرنفتی سال 1383 به میزان 7.5 میلیارد دلار بوده و اکنون این میزان به 53 میلیارد دلار رسیده است.

عباسی خاطر نشان کرد: سرمایه‎گذاری صنعتی در سال 1357 به میزان 688 میلیارد تومان بوده و در حال حاضر به 21 هزار میلیارد تومان رسیده است.

وی توفیق خدمت کردن در عصر ولایی را افتخاری بزرگ دانست و خاطر نشان کرد: دین بزرگی بر دوش همه مسئولان است تا به شکرانه چنین موقعیتی به اندازه ظرفیت خویش و حتی بیشتر از آن عمل کنند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه نظام برنامه‎ریزی باید ظرفیت‎ها را به درستی شناسایی کند اذعان کرد: کشور ایران یک کشور مستقل است که به هیچ‌کسی جز خدا تکیه ندارد و آنچه قرار است اتفاق بیفتد باید با دستان توانمند مردم این سرزمین حاصل شود.

عباسی به آماری که بانک جهانی در راستای تولید ثروت اعلام کرده بود اشاره کرد و افزود: از بین منابع ملی، طبیعی و نیروی انسانی بیشترین نقش به ترتیب منابع انسانی با 78 درصد، تولید 18 درصد و منابع طبیعی چهار درصد تعلق گرفت لذا اهمیت نقش انسانی برای رسیدن به پیشرفت و تعالی بر هیچکس پوشیده نیست.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول