اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم قزوین در مجلس:

نمایندگان مجلس مراقب انحرافات سیاسی باشند

خبرگزاری فارس: منتخب مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس باید از خطر افتادن در انحرافات سیاسی هراس داشته باشند و محکم در مقابل قدرت‌های جهان ایستادگی کنند، از جنگ نرم دشمن، هراسی نداشته باشند.

نمایندگان مجلس مراقب انحرافات سیاسی باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین،حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی بعد از ظهر امروز در یادواره شهدای بخش قاقازان اظهار کرد: شهدای اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل به بالاترین مقام رسیدند و امروز کسانی که مانده‌اند در خطر گرفتار شدن به مقام‌های دنیایی هستند.

وی استقامت را رمز پیروزی رزمندگان اسلام بر دشمنان دانست و افزود: تعداد افرادی که در شروع انقلاب با امام راحل (ره) همراه بودند بسیار زیاد بود، اما بسیاری از آن‌ها به بهانه‌های مختلف راه خود را جدا کردند و از مسیر انقلاب خارج شدند که امام(ره)  به همراه یاران خود و با کمک خداوند متعال توانستند از انقلاب اسلامی محافظت کنند.

حسینی ادامه داد: کسانی که با امام راحل (ره) همراهی نکردند و به بیراهه رفتند خون شهدا را بهانه‌کار خود قرار دادند و می‌گفتند نمی‌توانیم جواب‌گوی خون شهدا باشیم، در حالی که همه مردم مسلمان ایران اسلامی می‌دانند پیروزی‌های پیامبر اکرم (ص) بر دشمنان اسلام به برکت خون شهدا و استعانت خدا به دست آمد.

این مقام مسئول بیان کرد: مقام معظم رهبری در شروع مسیر رهبری بر جمهوری اسلامی ایران یاران بسیاری داشتند که در کنار ایشان قرار داشتند و در مبارزات ضد امریکایی و غربی شرکت می‌کردند و نیز خود را پیرو ولایت و رهبری می‌دانستند، اما آن گروه خیلی زود راه را گم کردند و به بیراهه رفتند تا اینکه در نهایت مردم غیور ایران اسلامی در کنار مقام معظم رهبری ایستادند‌، مقاومت کردند و این مقاومت‌ها و ایستادگی‌ها موجب سربلندی ایران اسلامی در جهان شده است.

منتخب مردم شهر قزوین، آبیک و البرز در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطر‌نشان کرد: در چند قرن اخیر خرمشهر چهار بار اشغال شده است، یک بار توسط دولت عثمانی اشغال شد و در نهایت با معامله سلیمانیه قسمتی از خاکمان را گرفته و آنجا را ترک کردند، دومین بار توسط انگلیس اشغال شد و در نهایت هرات نیز از ایران جدا شد، سومین بار در جنگ جهانی دوم دوباره توسط انگلیس اشغال شد و چهارمین بار صدام با اشغال آنجا اعلام کرد در عرض شش روز ایران را تصرف خواهم کرد، اما این فرهنگ بسیجی و ولایی ملت ایران 45 روز آن‌ها را ناکام گذاشت و در سوم خرداد سال 61 معادلات دنیا را برهم زدند و حتی بدون واگذاری یک وجب از خاک ایران، خرمشهر را پس گرفتند و نشان دادند با مقاومت و ایستادگی می‌توان ابرقدرت‌ها را شکست داد.

وی با اشاره به شهادت شهید فهمیده در خرمشهر افزود: در وصف این شهید بزرگوار که برای جلوگیری از سقوط خرمشهر نارنجک به خود بست و به زیر تانک رفت همین بس که امام خمینی (ره) فرمودند "رهبر شما آن طفل 13 ساله‌ای است که نارنجک به خود می‌بندد و به زیر تانک می‌رود" و این بالاترین سطح مقاومت در برابر دشمنان است.

حسینی تصریح کرد: مقاومت و ایستادگی در برابر مشکلات تبعاتی نیز به همراه دارد و مردم ایران در این چند سال فشارهای اقتصادی فراوانی را تحمل کرده‌اند و غربی‌ها همه چیز را تحریم کردند که همه سختی‌های آن بر دوش مردم ایران است، اما مردم شریف و بزرگ ایران از اوایل انقلاب تا‌کنون فشارها را تحمل کرده‌اند و امروز به سربلندی رسیده‌اند.

این مسئول گفت: جمهوری اسلامی ایران به قدرت علمی منطقه در جهان تبدیل شده است و طبق برنامه‌ریزی قرار بود در سال 1404 به این عنوان دست‌یابد، اما در حال حاضر 14 سال از برنامه‌ریزی‌ جلوتر هستیم و در جهان در تمام علوم در مقام‌های برتر قرارداریم و این نتیجه استقامت در برابر غربی‌ها است.

وی خطاب به غربی‌ها عنوان کرد: مگر شما و آژانس متعهد نشدید اورانیوم غنی شده 20 درصد را به جمهوری اسلامی ایران بدهید تا ایران غنی‌سازی را متوقف کند، اما کارشکنی کردید و سوختی تحویل ایران ندادید و بسیاری از کشورهای غربی و آسیایی در ساخت و تأمین سوخت پروژه‌های هسته‌ای ایران کوتاهی کردند و این مهم توسط دانشمندان ایرانی به پایان رسید.

منتخب مردم قزوین، آبیک و البرز در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: انتخابات مجلس نهم یکی از مهمترین و با شکوه‌ترین انتخابات مجلس در کشور بود و باید به پاس این مشارکت بسیار پررنگ که آمریکا، غربی‌ها و صهیونیست‌ها را ناکام شدند، از آحاد ملت غیور ایران اسلامی تشکر کرد.

این مقام مسئول اظهار کرد: نمایندگان مجلس باید از خطر افتادن در انحرافات سیاسی هراس داشته باشند و محکم در مقابل قدرت‌های جهان ایستادگی کنند، از جنگ نرم دشمن، هراسی نداشته باشند.

انتهای پیام/ع10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول