اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

روابط عمومی‎ها باید متنوع و متفکرانه عمل کنند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با بیان اینکه امروز عصر ارتباطات است گفت: روابط عمومی‎‎ها باید فناورانه، متنوع و متفکرانه عمل کنند.

روابط عمومی‎ها باید متنوع و متفکرانه عمل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علیرضا جمشیدی در همایش روابط عمومی‎های استان اظهار داشت: ادبیات و گفتمانی در روابط عمومی‎ها ایجاد شده که مردم را به عنوان پشتوانه خود، جذب کرده است.

وی خاطر نشان کرد: روابط عمومی‎ها نهاد فکری، گفتاری و رفتاری سازمان هستند و به همین دلیل وظیفه دارند به عنوان مشاوران قوی عمل کنند.

جمشیدی با اشاره به جایگاه روابط عمومی به عنوان جایگاهی ظریف، حساس و ارزشمند گفت: جایگاه شما از آن دلیل باارزش است که پیرو گفتمان امام راحل و نظام دینی مستقر شد و بیداری اسلامی را به ارمغان آورد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان ادامه داد: اگر ما روابط عمومی با گفتمان استکبار بودیم، اکنون دیگر باید تسلیم شده و آنچه طی سال‎ها بدان رسیده بودیم را دو دستی به بیگانگان تقدیم می‎کردیم.

وی با بیان اینکه روابط عمومی باید از منافع سازمان خود دفاع کند افزود: قلم و قدم این حوزه باید در مسیر مشخص سازمان باشد و این منافع نه تنها خارج از منافع نظام نیست، بلکه در راستای آن حرکت می‌کند.

جمشیدی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند گاهی مطالب در مطبوعات و صدا و سیما بد بیان می‎شود طوری که گاهی گمان می‎شود دشمن آن را تهیه کرده است، تصریح کرد: در جایگاه اطلاع‎رسانی و تنظیم اخبار، باید حواسمان باشد که زبان تبلیغ به ضدتبلیغ تبدیل نشود، زیرا اینگونه حیثیت نظام مخدوش می‎شود.

وی بیان کرد: در روابط عمومی باید از افراط و تفریط بپرهیزیم و در کنار آن نواقص، کاستی‎ها و اشکالات سازمان را بازخوانی کنیم و قبل از اینکه به بیرون برسد، در درون اصلاح و پیشگیری کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با بیان اینکه ادبیات گفتار و رفتار امام راحل برگرفته از روابط عمومی بالای ایشان بود خاطر نشان کرد: بدون دین، چنین ادبیات و رفتاری را نمی‎توان در درون خویش رشد داد و در بعد خارجی آن‌ را اجرا کرد.

جمشیدی تأکید کرد: روابط عمومی‎ها باید رفتار و جهت‎گیری‎هایی که برگرفته از نعمت نظام دینی و وجود رهبری مبتنی بر اخلاق عمومی است را سرلوحه خود قرار دهند.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول