اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم گچساران در مجلس نهم:

فروپاشی فوتبال گچساران حاصل تسویه حساب‌های شخصی است

خبرگزاری فارس: منتخب مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اهالی فوتبال این شهرستان را دور هم جمع خواهیم کرد و اجازه نمی‌دهیم قطب فوتبال کشور به فوتبال روستایی تبدیل شود، گفت: فروپاشی فوتبال گچساران حاصل چند دستگی است.

فروپاشی فوتبال گچساران حاصل تسویه حساب‌های شخصی است

 غلامرضا تاجگردون امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: جلسه‌ای خوب به همراه رئیس هیئت فوتبال این استان در حضور کفاشیان و سایر مقامات فدراسیون فوتبال کشور داشتیم که راهکارهایی برای جان بخشیدن دوباره به فوتبال این استان اندیشیده شد.

وی گفت: در جلسه با رئیس فدراسیون فوتبال کشور دو سهمیه از لیگ‌های مختلف فوتبال کشوری به این استان اختصاص داده شد که در نوع خود کمکی بزرگ به فوتبال استان برای گام برداشتن در مسیر حرفه‌ای شدن بود.

*فوتبال گچساران به فوتبال روستایی تبدیل شده

منتخب مردم گچساران در مجلس نهم شورای اسلامی بیان کرد: در زمان‌های نه چندان دور این شهرستان در لیگ‌های داخلی شهرستان در هر رده تا 20 تیم فعال داشت ولی اکنون فوتبال این شهرستان با آن پیشینه به فوتبالی روستایی تبدیل شده است.

تاجگردون ادامه داد: این مشکلات به ضعف‌هایی در هیئت فوتبال و همچنین کمبود امکانات برمی‌گشت که باید همه دست در دست هم آن شکوه و عظمت گذشته فوتبال شهرستان را برگردانیم.

منتخب مردم گچساران در مجلس نهم شورای اسلامی به واگذاری امتیاز تیم‌های لیگ کشوری به این شهرستان اشاره کرد و گفت: به حتم با ورود این تیم‌ها به عرصه فوتبال گچساران مسئولان و مربیان و دست‌اندرکاران موظف هستند رده‌های نوجوانان و جوانان این تیم‌ها را نیز پایه‌ریزی کنند چرا که یکی از دلایل رکود و خمودگی فوتبال ما همین بی‌توجهی به اصول پایه‌ای در فوتبال است.

*ضربه سنگینی که اختلافات شخصی به فوتبال گچساران وارد کرده است

تاجگردون ادامه داد: بر اساس آن‌چه که خود می‌دانم و شنیده‌ام فوتبال این شهرستان دچار نوعی چند دستگی و چند صدایی شده که همین موضوع ضربه سنگینی بر پیکره فوتبال این شهرستان وارد کرده است.

وی گفت: ورزش جای سیاسی‌کاری و باندبازی نیست و همه نخبگان فوتبال این شهرستان که تعداد آن‌ها هم کم نیست باید بنشینند و با هم به فکر چاره‌جویی برای رفع مشکلات کنونی فوتبال شهرستان باشند.

این منتخب مردم در مجلس نهم با بیان اینکه ما نیز حاضر به همه نوع همکاری با مجموعه فوتبال این شهرستان هستیم، تاکید کرد: در جلسات فوتبالی‌ها حضور پیدا خواهم کرد و برنامه‌های زیادی داریم تا اینکه بتوانیم همگرایی را در نزد اهالی فوتبال ایجاد کرده و واگرایی کنونی را از عرصه ورزش این شهرستان به خصوص فوتبال حذف کنیم.

*وضعیت کنونی فوتبال گچساران چیزی شبیه تراژدی است

وی گفت: در گذشته این شهرستان یکی از قطب‌های مطرح فوتبال کشور بود ولی اکنون با آن همه قدمت و افتخارآفرینی تنها چند تیم روستایی در سطح لیگ‌های این شهرستان فعالیت می‌کنند که در نوع خود تراژدی برای ورزش استان و شهرستان گچساران محسوب می‌شود.

تاجگردون به دیگر ظرفیت‌های ورزشی این شهرستان اشاره کرد و گفت: گچساران در هاکی و بسکتبال و شنا و سایر رشته‌ها نیز قابلیت‌های کشوری دارد که نباید اجازه دهیم این رشته‌ها نیز با اختلافات داخلی و بی‌توجهی افراد سرگذشتی غم‌بار همچون فوتبال پیدا کنند.

*هر مجموعه برای خودش سازی کوک نکند

وی تربیت‌بدنی و شرکت نفت و بخش خصوصی را در عرصه ورزش این شهرستان یک بدنه واحد دانست و گفت: اینکه هر مجموعه‌ای برای خود تشکیلاتی داشته باشد و ورزش گچساران را یک پیکره واحد به حساب نیاورد، ضعفی بزرگ است که باعث ایجاد وضعیت نابسامان کنونی در ورزش این شهرستان شده است.

انتهای پیام/ی10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول