اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دهدشت:

سوء‌‌مدیریت‌ها بیش از هر تحریمی موجب گرانی‌ها شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه دهدشت گفت: برخی منشأ گرانی‌ها را ناشی از تحریم‌ها و فشارهای بیرونی می‌پندارند در صورتی که خیلی از این گرانی‌ها هیچ‌گونه ارتباطی به عوامل بیرونی ندارد و تنها به علت سوء‌مدیریت‌ها و زیاده‌خواهی‌ است.

سوء‌‌مدیریت‌ها بیش از هر تحریمی موجب گرانی‌ها شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت پس از توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوای الهی پل سعادت انسان است و اگر تقوا پیشه کنیم بی‌شک جایگاهی خاص در دنیا و آخرت خواهیم داشت.

خطیب جمعه دهدشت با تسلیت هتاکی به ساحت امام هادی به همه شیعیان و به خصوص نمازگزاران افزود: امامان برای همه ما مانند چراغ راهی هستند که اگر از آنها پیروی کنیم هرگز گمراه نخواهیم شد.

حسینی یکی از راه‌های تقرب به خداوند را شناخت ائمه و پیامبران دانست و افزود: انبیا و امامان ترازوی الهی هستند و هر اندازه ما به آن‌ها نزدیکتر شویم در دنیا و آخرت سعادتمند‌تر خواهیم شد.

وی در خطبه دوم نماز با اشاره به مذاکرات اخیر ایران با گروه 1+5 اظهار داشت: ما از کشورهای مستکبر و زورگو جز زورگویی توقع دیگری نداریم و اینجاست که باید بر مواضع به حق خود پافشاری و ایستادگی کنیم.

وی کوتاه آمدن از حقوق هسته‌ای را برای ملت ایران دور از ذهن دانست و افزود: دشمنان انقلاب اسلامی بر این امر واقف هستند، بنابراین سعی می‌کنند از زبان زور و تهدید استفاده کرده تا شاید به خیال خام خود، ملت ایران از حق هسته‌ای عقب‌نشینی کند که تاکنون به این آرزوی محال خود دست نیافته و نخواهند یافت.

حجت‌الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنان خود اشاره‌ای هم به گرانی‌های اخیر کرد و عنوان داشت: برخی منشأ این گرانی‌ها را ناشی از تحریم‌ها و فشارهای بیرونی می‌دانند در صورتی که خیلی از این گرانی‌ها هیچ گونه ارتباطی به عوامل بیرونی ندارد.

حسینی ریشه بیشتر گرانی‌ها و تورم‌ها را در اثر سوءمدیریت‌ها و برخی کم‌کاری‌ها و زیاده‌خواهی‌ها دانست و تاکید کرد: اگر مسئولین با همفکری دست به دست هم دهند خیلی از مسائل از جمله تورم و گرانی به میزان زیادی برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول