اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پروژه نصب نیروگاه گتوند خبر داد

آماده شدن نیروگاه سد گتوند با چهار ماه تأخیر

خبرگزاری فارس: مدیر پروژه نصب نیروگاه گتوند از آماده شدن نیروگاه سد گتوند با چهار ماه تأخیر خبر داد و گفت: نیروگاه سد گتوند در تولید برق بی‌نظیر است.

آماده شدن نیروگاه سد گتوند با چهار ماه تأخیر

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، خسرو همت‌پور ظهر امروز در مراسم افتتاح نیروگاه سد گتوند علیا اظهار داشت: قرار بود نیروگاه سد گتوند در مدت 36 ماه تحویل شود ولی در شرایط کنونی این نیروگاه در مدت 40 ماه به بهره‌بردار تحویل داده می‌شود.

مدیر پروژه نصب نیروگاه گتوند افزود: از فروردین ماه سال 88 کار نصب تجهیزات نیروگاهی این سد آغاز شده است ولی به دلیل برخی از مشکلات تحویل این نیروگاه با تأخیر همراه بوده است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: مشکل‌دار بودن برخی از تجهیزات و عدم حضور سوپروایزرهای شرکت‌های گارانتی تاسیسات باعث شد تا بیش از یک سال و چهار ماه تأخیر در نصب به وجود آید ولی با مدیریت شرایط این زمان به کمتر از 4 ماه کاهش پیدا کرد.

وی تأکید کرد: تحریم‌ها در نصب تأسیسات داخلی این نیروگاه تأخیر ایجاد کرد ولی مانعی برای آن نشد و در شرایط کنونی نیز مشکلی در این بخش نداریم و در زمان مقرر که مرداد ماه سال جاری است این مهم محقق خواهد شد.

همت‌پور افزود: در 14 اردیبهشت ماه سال جاری یکی از بخش‌های این نیروگاه وارد مدار شد و در شرایط کنونی شاهد بهره‌برداری از این فاز هستیم.

مدیر پروژه نصب نیروگاه گتوند خاطر نشان کرد: سد گتوند امکان آن را دارد تا مشکلات برق را در منطقه خوزستان کاهش دهد و به این دلیل بهره‌برداری از نیروگاه این سد اهمیت بسیار زیادی دارد.

انتهای پیام/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول