اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اقدامی سرزده

وزیر نیرو از پل گرگر شوشتر بازدید کرد

خبرگزاری فارس: در اقدامی سرزده وزیر نیرو از پل گرگر شوشتر بازدید کرد و از نزدیک در روند استحکام‌بخشی این پل تاریخی قرار گرفت.

وزیر نیرو از پل گرگر شوشتر بازدید کرد

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: پل گرگر شوشتر باید در اسرع وقت مرمت شود و هیچ مانعی برای باز ماندن این پروژه وجود ندارد.

وی افزود: این پل از سال‌های گذشته در دست میراث فرهنگی بود و قرار بود مرمت آن را این سازمان انجام دهد ولی به دلیل مشکلات زیادی که در این سازمان برای تخصیص اعتبار وجود دارد قرار شد که این پروژه به وزارت نیرو سپرده شود.

سادات ابراهیمی تأکید کرد: سپرده شدن کار از سازمان میراث فرهنگی به وزارت نیرو به دلیل تداخل کاری بسیار مشکل بود ولی با پیگیری‌های شبانه‌روزی انجام شده در این باره توانستیم مشکلات را برطرف کرده و مقدمات کار را برای آغاز شدن این پروژه فراهم کنیم.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این پروژه در شرایط کنونی مشکلی برای فعالیت ندارد و مجوز ترک تشریفات آن نیز اخذ شده است و قرار شده در کم‌تر از سه ماه کار مرمت و حفاظت اضطراری آن انجام شود.

وی اضافه کرد: مرمت این پل آغاز شده است ولی باید تلاش کرد تا سرعت عمل در این پروژه افزایش یابد؛ در این باره مردم باید شاهد تسریع در اجرای پروژه باشند.

در روند بازدید از این پل استاندار خوزستان سید جعفر حجازی نیز حضور داشت.

انتهای پیام/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول