اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت سازمان رفاهی تفریحی شهرداری بیرجند رقم خورد

گشایش نمایشگاه کلکسیون‌های شخصی خراسان جنوبی/ استقبال بالای مردم

خبرگزاری فارس: به همت سازمان رفاهی تفریحی شهرداری بیرجند برای نخستین‌بار نمایشگاه کلکسیون‌های شخصی در محل نگارخانه شهر بیرجند گشایش یافت.

گشایش نمایشگاه کلکسیون‌های شخصی خراسان جنوبی/ استقبال بالای مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سرپرست سازمان رفاهی تفریحی شهرداری بیرجند پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح جشنواره  کلکسیون‌های شخصی در بیرجند از حضور 30 کلکسیونر در این برنامه خبر داد و اظهار داشت: قرار است این جشنواره طی دو روز ششم و هفتم خردادماه در محل نگارخانه شهر برپا باشد.

همایون شاکری ادامه داد: این جشنواره به همت این مجموعه و در راستای برنامه‌های پاسداشت سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شده است.

وی به مهم‌ترین آثار این جشنواره اشاره کرد و گفت: در این جشنواره کلکسیون‌هایی از کبریت، عروسک، فندک، قفل، تمبر، سیگار و پول کشورهای مختلف به نمایش درآمده است.

سرپرست سازمان رفاهی تفریحی شهرداری بیرجند ادامه داد: علاوه بر این  کلکسیون‌هایی از کارت عروسی ویژه،‌تیغ، اسکناس رژیم پهلوی، ماشین اسباب‌بازی، دستمال کاغذی، نایلکس، کارت عروسی، پاک‌کن فانتزی و کارت عروسی نیز در این جشنواره در معرض دید عموم مردم قرار گرفته است.

سرپرست سازمان رفاهی تفریحی شهرداری بیرجند ادامه داد: پیش از این جشنواره غذاهای سنتی در بیرجند برگزار شده بود که با استقبال بانوان بیرجندی مواجه شد.

شاکری هدف از برگزاری چنین جشنواره‌هایی را ایجاد روحیه نشاط و خلاقیت در میان شهروندان عنوان کرد و گفت: همچنین جشنواره بیرجند در قاب ایران نیز به همت این مجموعه برگزار شد.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول