اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم نوشهر و چالوس در مجلس نهم:

مشکلات معیشتی نباید در حاشیه مسائل سیاسی گم شود/ مجلس نهم مجلس کار است

خبرگزاری فارس: منتخب مردم نوشهر و چالوس در مجلس با بیان اینکه مجلس نهم مجلس کار است، گفت: بیکاری و مشکلات معیشتی مردم نباید در حاشیه مسائل سیاسی گم شود، بلکه باید برای حل آن تلاش کرد.

مشکلات معیشتی نباید در حاشیه مسائل سیاسی گم شود/ مجلس نهم مجلس کار است

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، قاسم احمدی ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای دارمیشکلا و کردخیل چالوس که با حضور مسئولان شهرستان، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و جمعی از مردم برگزار شد، گفت: امروز هر چه داریم از شهدا داریم و ما در طول هشت سال دفاع مقدس بیش از 210 هزار شهید دادیم یعنی به عبارتی روزی 72 شهید و این بدان معناست که هر روز ما روز عاشورا بود.

وی اظهار داشت: انقلاب‌های منطقه و بیداری اسلامی نشأت گرفته از قیام امام حسین (ع) و انقلاب ما بود و انقلاب ما نیز به رهبری امام خمینی (ره ) و رشادت‌های شهدا به ثمر رسید.

احمدی ادامه داد: امروز با ولایت فقیه می‌توانیم مسیر درست را پیش برویم چرا که جایگاه ولایت بسیار رفیع است.

منتخب مردم نوشهر و چالوس در مجلس نهم تصریح کرد: امروز اگر ایران در برابر گروه 1+5 با اقتدار می‌ایستد به‌خاطر روحیه مقاومت و ولایت‌پذیری است.

وی با اشاره به اینکه انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست، خاطرنشان کرد: ما نباید خارج از اصول عقب‌نشینی کنیم و تا زمانی که ولایت فقیه نظری ندادند باید با همان اصول پیش برویم و نقطه آخر با ولایت هماهنگ شود.

منتخب مردم نوشهر و چالوس در مجلس نهم متذکر شد: شهدا برای زنده کردن ارزش‌های دینی و انسانی به جبهه‌های حق علیه باطل رفتند و امروز ما مدیون آنها هستیم.

وی درباره مجلس نهم اذعان داشت: امروز زیبنده نیست که در جامعه با هم اختلاف و شکاف داشته باشیم بلکه باید در خانه ملت از حقوق ملت و مردم منطقه دفاع کنیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول