اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان خبر داد

رکوردشکنی‌های فولاد مبارکه در اردیبهشت‌ماه 91

خبرگزاری فارس: مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان گفت: در ادامه ثبت رکوردهای فروردین، شرکت فولاد مبارکه اصفهان در اردیبهشت‌ماه سال جاری نیز علاوه بر ثبت رکوردهای جدید در جشنواره روابط‌ عمومی‌ها نیز حائز رتبه‌های برتر شد.

رکوردشکنی‌های فولاد مبارکه در اردیبهشت‌ماه 91

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان http://www.msc.ir/index.phplang=fa، جهادگران فولاد مبارکه در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب موفق شدند در ادامه ثبت رکوردهای فروردین، ‌در اردیبهشت‌ماه سال جاری نیز علاوه بر ثبت رکوردهای جدید در تولید کلاف گرم، ‌حمل محصول به مقصد مشتریان و کاهش مصرف نسوز،‌ لوح و تندیس جشنواره روابط عمومی‌های کشور در بخش مستندسازی و لوح و تندیس جشنواره روابط عمومی‌های استان در بخش تبلیغات و بازاریابی را کسب کنند.

مسعود سمیعی‌نژاد در این مورد اظهار داشت: ناحیه نورد گرم با تولید 464 هزار و 514 تن کلاف گرم به میزان 4 هزار و 114 تن بیشتر از رکورد قبلی این واحد که به میزان 460 هزار و 400 تن در فروردین‌ماه محقق شده بود، تولید داشته است.

وی گفت: ناحیه فولادسازی و نورد پیوسته سبا نیز با تولید 62 هزار و 645 تن به میزان 645 تن بیشتر از رکورد قبلی این واحد تولید داشته است و برای دومین ماه پیاپی رکورد این ناحیه را بهبود بخشیده‌اند.

مدیرعامل فولاد مبارکه افزود: در مورد حمل انواع محصولات به مقصد مشتریان نیز با ارسال بیش از 539 هزار تن به میزان 2 درصد رشد نسبت به رکورد قبلی داشته‌ایم ضمن اینکه رکورد قبلی حمل محصول به مقصد مشتریان به میزان 525 هزار تن در فروردین محقق شد.

وی ادامه داد: در بخش مصارف نسوز نیز طی اردیبهشت‌ماه مصرف نسوز در قسمت‌های مختلف شرکت به 5/7 کیلوگرم بر تن مذاب رسید که در نوع خود رکورد بی‌سابقه‌ای در سطح جهان است.

سمیعی‌نژاد اظهار داشت: بیش از 95 درصد از نسوز مورد استفاده در فولاد مبارکه از داخل کشور تأمین می‌شود که علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها و ایجاد اشتغال، از خروج میلیون‌ها دلار ارز از کشور جلوگیری کرده است.

وی تصریح کرد: تکرار رکوردها و دست‌یابی به این میزان تولید، ‌نشان از ظرفیت بالای نیروی انسانی کارآمد و با انگیزه و هماهنگی بسیار خوب تمام واحدهای مختلف تولید، پشتیبانی و ستادی است که در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب صورت گرفته است.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول