اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی:

هوشمندی سیاسی ایجاب می‌کند از اختلافات پرهیز شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: کارآمدی مجلس نهم در گرو وحدت حقیقی اصولگرایان و گذار آنها از منافع گروهی برای حفظ ارزش‌های انقلاب است.

هوشمندی سیاسی ایجاب می‌کند از اختلافات پرهیز شود

عشرت شایق امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در تبریز، با اشاره به مذاکرات حساس ایران با گروه 1+5 و شرایط بین‌المللی اظهار کرد: برای موفقیت در صحنه‌های داخلی و خارجی نیازمند وحدت و آرامش در کشور هستیم.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تاکید کرد: مسئولان قوا و همه گروه‌های سیاسی باید این موضوع را مدنظر داشته و از بیان مسائلی که باعث تنش در جامعه می‌شود، خودداری کنند.

وی افزود: بیگانگان در تلاش هستند با ایجاد اختلاف و تنش در جامعه جایگاه کشورمان را در مذاکرات بین‌المللی تضعیف کرده و از نقش‌آفرینی آن در تحولات منطقه‌ای جلوگیری کنند، بنابراین هوشمندی سیاسی ایجاب می‌کند که از اختلافات پرهیز شود.

نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برای حفظ روحیه امید و نشاط در جامعه، لازم است از بروز مسائل اختلاف‌انگیز که به ضرر امنیت ملی و در زمینه خواست بیگانگان است، پرهیز کرده و روی علقه‌ها و پیوندهایی که حرکت همگرایانه ملت را تحکیم می‌بخشد، تاکید شود.

وی اعلام مواضع سیاسی از سوی اشخاص و گروه‌ها را نافی وحدت ندانست و افزود: این کار باید با رعایت انصاف و واقع‌نگری همراه بوده و با بیانی شایسته صورت گیرد تا خدشه‌ای به وحدت و همبستگی ملی وارد نسازد.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول