اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته صورت گرفت

جنگل‌کاری 440 هکتار زمین در بویین‌زهرا

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بویین‌زهرا از جنگل‌کاری 440 هکتار زمین در بویین‌زهرا در سال گذشته خبر داد.

جنگل‌کاری 440 هکتار زمین در بویین‌زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، مرتضی شعبان‌نژاد پیش از ظهر امروز در جلسه توسعه کشاورزی شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه تا‌کنون 440 هکتار از زمین‌های بیابانی این شهرستان جنگل‌کاری شده است، اظهار کرد: تلاش و همت کشاورزان سبب خود‌کفایی و استقلال کشور در تولید محصولات کشاورزی می شود.

وی با اشاره به لزوم توجه همه‌جانبه به حوزه کشاورزی در راستای اشاعه فرهنگ تولید محصولات کشاورزی در کشور اضافه کرد: دولت وظیفه دارد تا حد ممکن به توسعه و همچنین رونق بخش کشاورزی کمک کند.

مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه در سال گذشته فعالیت‌ها و برنامه‌های بسیار فراوانی در راستای تشویق و ترغیب کشاورزان این شهرستان به کشت محصولات مختلف انجام شده است، بیان کرد: باید با برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح عرصه برای تعاون و همکاری میان مدیران جهاد کشاورزی و کشاورزان فراهم شود.

شعبان‌نژاد بهره‌گیری از نیرو‌های جوان و مستعد در حوزه کشاورزی را بسیار مؤثر و نتیجه‌بخش دانست و تصریح کرد: هر‌چه‌قدر که با مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح عرصه برای حضور نیروی انسانی فعال در این حوزه محقق شود، به همان درجه هم سطح تولید محصولات کشاورزی افزایش پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های سازمان جهاد کشاورزی در کشور استفاده از ابزار و ماشین‌آلات نوین در عرصه کشت و برداشت محصولات کشاورزی و باغی است، بیان کرد: تا‌کنون گام‌های امید‌وار‌کننده‌ای در این عرصه برداشته شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به جلسات هماهنگی که تا‌کنون با کشاورزان این شهرستان برگزار شده است، عنوان کرد: در این جلسات بر لزوم توجه بیشتر به مشکلات و موانع موجود کشاورزی در شهرستان بویین‌زهرا تأکید شد.

شعبان‌نژاد با اشاره به اینکه تولیدات کشاورزی در بخش‌های مختلف در این شهرستان در سال‌های اخیر رشد قابل توجهی داشته است، افزود: از تمام نیروها و امکانات برای بهره‌وری و تولید بیشتر کشاورزی استفاده می‌کنیم.

وی در پایان با قدردانی از تلاش‌های ویژه فرماندار بویین‌زهرا در توجه و استقبال از طرح‌های کشاورزی در این شهرستان اظهار کرد: امروز همه ما وظیفه داریم که با فعال‌سازی بخش‌های مختلف در کشور عرصه را برای قدرت‌نمایی و پیشرفت اقتصادی ایران اسلامی در بین کشورهای دیگر مهیا کنیم.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول