اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بویین‌ زهرا:

مشارکت 3 ‌هزار نفرروز در طرح هجرت بویین‌ زهرا

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویین‌ زهرا گفت: امسال 3 هزار نفرروز در طرح هجرت بویین‌ زهرا مشارکت دارند.

مشارکت 3 ‌هزار نفرروز در طرح هجرت بویین‌ زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین ‌زهرا، علی‌اصغر رجبی‌سگز‌آبادی ظهر امروز در جلسه بسیج‌ دانش‌آموزی شهرستان بویین ‌زهرا اظهار کرد: 150 نفر از دانش‌‌آموزان بسیجی شهرستان بویین‌ زهرا در قالب کاروان‌های زیارتی همزمان با سالروز رحلت امام خمینی به مرقد مطهر ایشان در تهران اعزام می‌شوند.

وی افزود: تعدادی از فرهنگیان بویین ‌زهرا نیز همراه دانش‌آموزان در این کاروان‌ها حضور دارند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویین‌ زهرا با بیان اینکه اندیشه و افکار امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی همواره شاخص حرکت اصلی ملت ایران اسلامی قرار دارد، تصریح کرد: امام راحل (ره) در زمان حیات خویش با ذکاوت و هوشمندی تمام در برابر تمام دشمنی‌ها و سلطه‌جویی‌های مستکبران در سراسر عالم ایستادگی کرده و لحظه‌ای از تبلیغ ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی در جهان دست بر‌نداشتند.

رجبی‌سگز‌آبادی اضافه کرد: وظیفه امروز دانش‌آموزان بسیجی در عرصه جنگ نرم این است که ضمن تقویت تقوا و دانش خود در راستای عزت و سرافرازی جمهوری اسلامی گام بردارند.

وی با اشاره به لزوم توجه بیشتر مسئولان به دانش‌آموزان به عنوان قشر آینده‌ساز تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح زمینه توجه بیشتر به دانش‌آموزان در مدارس فراهم شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویین‌ زهرا با اشاره به فعالیت‌ها و برنامه‌های انجام شده فرهنگی در مدارس بویین ‌زهرا ادامه داد: برپایی متعدد نمایشگاه‌های عرضه آثار و کتب مختلف فرهنگی، دعوت از کارشناسان علوم دینی در مدارس و پژوهش‌سراها، برپایی محافل حلقه‌های صالحین، اجرای طرح‌های نشاط در مدارس، اعزام دانش‌‌آموزان به اردوهای راهیان نور، انتشار و توزیع ویژه‌نامه‌ها و مجلات مفید برای دانش‌آموزان از اهم برنامه‌های آموزش و پرورش شهرستان بویین‌ زهرا برای دانش‌آموزان این شهرستان است.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان بویین‌ زهرایی از آمادگی بسیار بالایی برای حضور در اردوهای طرح هجرت 3 برخوردار هستند، اضافه کرد: امسال 3 هزار نفرروز در طرح هجرت 3 دانش‌آموزی شهرستان بویین ‌زهرا مشارکت دارند.

رجبی‌سگز‌آبادی در خاتمه ضمن قدردانی از تلاش رسانه‌ها در انعکاس اخبار مفید و ارزشمند در جامعه تصریح کرد: قطعا با عزم و اراده راسخ ملت زمینه برای توسعه و پیشرفت هر‌چه بیشتر کشور در عرصه‌های مختلف مهیا می‌شود.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول