اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

مجتمع مطبوعاتی اصفهان در مرحله سفت‌کاری است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به احداث مجتمع مطبوعاتی از سوی مدیریت شهری گفت: در حال حاضر سفت‌کاری طبقه سوم این ساختمان در حال انجام است.

مجتمع مطبوعاتی اصفهان در مرحله سفت‌کاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار کریم نصراصفهانی ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر با بیان اینکه مطبوعات اصفهان به ویژه در حوزه محلی مشکلات زیادی دارند، اظهار داشت: مهم‌ترین مشکل مطبوعات گرانی کاغذ و نبود دکه‌های مطبوعاتی مناسب برای عرضه روزنامه‌ها و نشریات و هفته‌نامه‌های محلی است.

وی افزود: البته طی جلساتی که در کمیسیون فرهنگی شورای شهر پیرامون این موضوع برگزار شده مساعدت در راستای بنیه اقتصادی مطبوعات از طریق صندوق حمایت از مطبوعات، افزایش کمک‌های سالیانه از سوی مدیریت شهری، برنامه‌ریزی جهت ایجاد خطوط ارتباطی بین مطبوعات و مدیریت شهری به تصویب رسیده است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان بیان داشت: هم‌چنین 14 مکان برای استقرار دکه‌های روزنامه‌فروشی آماده شده که برای واگذاری نیازمند مساعدت مدیریت شهری و متولی مطبوعات اداره ارشاد اسلامی است.

وی در ادامه صحبت‌های خود با بیان اینکه مجموعه تخت‌فولاد که به لحاظ معنوی و تاریخی یکی از سرمایه‌های فرهنگی اصفهان محسوب می‌شود، بیان داشت: مدیریت شهری پس از آنکه خاک‌سپاری در این قبرستان ممنوع شد، برای حفظ قبور ساماندهی این مجموعه را در دستور کار خود قرار داد، به طوری که 95 درصد فعالیت‌های عمرانی مجموعه فرهنگی تخت‌فولاد انجام شده است،

نصراصفهانی بیان داشت: در حال حاضر برای برگزاری برنامه‌های مختلف در گلستان شهدا اجتماعات برگزار می‌شود، در حالی که لازم است مکان مناسبی برای احداث سالن اجتماعات گلستان شهدا جانمایی شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول