اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پنجشنبه و جمعه آینده

میزبانی از 96 پرستوی عاشق/ عطر شهدا در شهر گل و گلاب می‌پیچد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کاشان گفت: این شهرستان پنجشنبه و جمعه هفته جاری میزبان 96 شهید گمنام است.

میزبانی از 96 پرستوی عاشق/ عطر شهدا در شهر گل و گلاب می‌پیچد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محمد رضوان‌نژاد بعد‌از‌ظهر امروز در نشست کمیته استقبال از شهدای گمنام در فرمانداری ویژه این شهرستان کاشان اظهار داشت: پیکر 96 شهید گمنام دفاع مقدس پنجشنبه هفته جاری ساعت 7 بعد‌ازظهر از طریق مشهد اردهال به محل شهدای گمنام در راوند کاشان اعزام شده و پنجشنبه‌شب تا صبح جمعه را در گلزار شهدای دارالسلام کاشان میهمان لاله‌های پرپر کاشان هستند.

وی افزود: در مدت حضور در گلزار شهدای دارالسلام ویژه‌برنامه‌هایی نظیر دعای کمیل، دعای ندبه، مداحی و عطرافشانی توسط کمیته استقبال تدارک شده است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کاشان، تصریح کرد: طی مدت 13 ساعت توقف شهدای گمنام در شهرستان کاشان برنامه‌های گسترده‌ای در میدان قطب راوندی، محل شهدای گمنام در راوند و شهرستان کاشان برگزار می‌شود.

رضوان‌نژاد، همکاری دستگاه‌ها و نهادهای شهرستان کاشان در برگزاری مراسم استقبال و بدرقه 96 شهید گمنام را حائز اهمیت خواند و گفت: در مراسم استقبال و بدرقه شهدای گمنام در شهرستان کاشان مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار شهرستان نیز با حضور خود بار دیگر یاد و خاطره شهدای کاشان در هشت سال دفاع مقدس را زنده کرده و با این انسان‌های آسمانی عهد و بیعتی مجدد می‌بندند.

رضوان‌نژاد ورود این تعداد شهدا به شهرستان کاشان بعد از دوران دفاع مقدس را بی‌سابقه خواند و گفت: بعد از هشت سال دفاع مقدس میزبانی از 96 شهید گمنام در شهرستان کاشان توفیق بزرگی است که خداوند نصیب مردم شهیدپرور این منطقه کرده و مردم و مسئولان کاشان باید بیشترین استفاده را از این توفیق الهی داشته باشند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کاشان با تأکید بر اجرای ویژه برنامه‌های استقبال توسط مسئولان و مردم شهرستان کاشان متذکر شد: مردم و مسئولان شهرستان کاشان می‌خواهند برنامه استقبال از شهدای گمنام را آنگونه که در شأن مقام شهدا است، برگزار کنند. 

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول