اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان خبر داد

پایان آرشیو الکترونیکی اسناد استان زنجان تا سال 92

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت احوال استان زنجان گفت: آرشیو الکترونیکی اسناد استان زنجان سال 92 به پایان می‌رسد.

پایان آرشیو الکترونیکی اسناد استان زنجان تا سال 92

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سید یعقوب حسینی عصر امروز در مراسم رونمایی از گنجینه اسناد هویتی استان زنجان اظهار کرد: ثبت احوال یک سازمان حاکمیتی است که بیش از 94 سال قدمت دارد.

وی همچنین با اشاره به قدمت 33 ساله ثبت احوال پس از پیروزی انقلاب اسلامی اضافه کرد: در این 33 سال اقدامات مختلفی در زمینه ثبت اسناد هویتی و اقداماتی از قبیل صدور شناسنامه به ویژه در زمینه صدور شناسنامه‌های الکترونیکی صورت گرفته است.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان در ادامه با اشاره به برخی از وظایف ثبت احوال در زمینه تنظیم و صدور اسناد هویتی اضافه کرد: انجام اقدامات فرهنگی نیز از دیگر اقداماتی است که در موضوعات مختلف توسط ثبت احوال صورت می‌گیرد.

وی در ادامه با اشاره به موضوع نام و نامگذاری در زندگی افراد اضافه کرد: انتخاب نام نقش مهمی در زندگی افراد دارد.

حسینی در ادامه با اشاره به آغاز آرشیو الکترونیکی اسناد در استان زنجان افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این کار تا پایان سال 92 به پایان می‌رسد.

همچنین در ادامه این مراسم جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با یادآوری روز سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر اضافه کرد: روز آزاد سازی خرمشهر یکی از روزهای به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

رضا حسینی با اشاره به اینکه آزاد سازی خرمشهر به یاری خدا و با تلاش رزمندگان صورت گرفت، اضافه کرد: بر همگان وظیفه است که یاد و خاطره شهدا را گرامی داشته و در همه حال راه رزمندگان اسلام را ادامه دهند.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول