اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی:

نبود بودجه نمی‌تواند عدم اعزام ورزشکاران را توجیه کند

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی در پاسخ به انتقاد برخی از ورزشکاران جانباز و معلول در زمینه عدم اعزام به مسابقات کشوری گفت: نبود بودجه نمی‌تواند عدم اعزام ورزشکاری را توجیه کند.

نبود بودجه نمی‌تواند عدم اعزام ورزشکاران را توجیه کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جعفر قدیری عصر امروز در جلسه مجمع سالانه هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان خراسان‌ جنوبی با اشاره به اتفاق افتادن تغییرات در راس ورزش کشور در سال گذشته و تبدیل شدن سازمان تربیت بدنی به وزارت ورزش اظهار داشت: این تغییرات موجب شد که بعضی از رویدادهای ورزشی سال گذشته به موقع برگزار نشود و بسیاری از برنامه‌هایی که قرار بود در فدراسیون‌های ورزشی اتفاق بیفتد، اجرا نشد.

وی در واکنش به صحبت یکی از ورزشکاران حاضر در جلسه که از عدم به وجود آمدن شرایط لازم برای اعزام به مسابقات گله‌مند بود، خطاب به مسئولان هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان ابراز داشت: به هیچ عنوان نباید از عدم وجود اعتبار و یا کمبود بودجه به عنوان بهانه‌ای برای اعزام نکردن ورزشکاران به مسابقات یاد کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی به اهمیت ورزش همگانی تاکید کرد و ابراز داشت: ورزش پیش از آنکه به عنوان یک محل کسب درآمد و مدال‌آوری مدنظر قرار گیرد، به عنوان تضمین‌کننده سلامت انسان‌ها مورد توجه است.

*فدراسیون جانبازان و معلولان بیشترین کمک ریالی را به خراسان‌جنوبی کرده است

مدیر کل ورزش و امور جوانان خراسان‌جنوبی در پایان از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان به علت نگاه ویژه به هیئت خراسان‌جنوبی تشکر کرد و افزود: در بین فدراسیون‌های ورزشی، فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان بیشترین کمک ریالی را به هیئت خراسان جنوبی کرده است.

قدیری ادامه داد: این نگاه ویژه سبب شده است که این هیئت خوش بدرخشد و در بین هیئت‌های استانی بعد از هیئت پینگ‌پنگ به عنوان دومین هیئت مدال‌آور خراسان‌جنوبی شناخته شود.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول